نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: در ساخت اورژانس بیمارستان پلدخترتسریع به عمل آید و مشکلات بیمارستان و تجهیزات آن مورد توجه قرار گیرد

اسمااسماعیل پور: سیدحمیدرضا کاظمی درحاشیه بازدید از بیمارستان پلدختردر گفت و گو با خبرنگار ان شهرستان پلدختر افزود:در پی دعوت از رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به پلدختر از اورژانس بیمارستان این شهرستان بازدید به عمل آمد و مسایل و مشکلات بهداشت و درمان ، تجهیزات و پزشک مورد بررسی قرار گرفت .
به گزارش خبرانلاین لرستان ،وی گفت : طی جلسه ای که با وی تشکیل شد مقررشد در ساخت اورژانس بیمارستان پلدختر تسریع به عمل آید و مشکلات اسکن و استقرار آن و یکسری تجهیزات پزشکی دیگر مورد بررسی قرار گرفت .
وی با اشاره به تخصیص پزشک متخصص در بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر اظهار کرد: طرح تقسیم پزشکان طرحی در آبان ماه سال جاری انجام می شود که با توجه کمبود پزشک متخصص در این بیمارستان این بحث پیگیری شد .
کاظمی افزود: درمانگاه شبانه روزی پلدختر و معمولان نیازمند پزشک عمومی و طرحی است که در این زمینه باید به موضوع توجه کافی شود .
وی اظهار کرد: در این جلسه مقررشد در ساخت کلینیک تخصصی پلدختر که در جوار بیمارستان قرار دارد تسریع به عمل آید.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی از روند ساخت اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر ابراز رضایت کرد و گفت: رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان قول مساعد داد که مصوبات این جلسه را پیگیری و به آنها رسیدگی کند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =