عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کاهش زمان انجام خدمات، افزایش کیفیت و تسهیل در انجام ارتباطات را می توان از نیازهای تعاملات اجتماعی در عصر کنونی نام برد و بهره مندی از ظرفیت های سامانه 137 می تواند این مسیر را برای شهروندان تسهیل نماید.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مریم قهرمانی در بازدید از سامانه 137 شهرداری کرج اظهار داشت: امروزه جوامع بشری با توجه به رشد فزاینده ارتباطات و اطلاعات، نیاز به مدیریت خاصی دارند که بتوانند از سرمایه های انسانی و اجتماعی بهره کافی را ببرند تا با مدیریت صحیح در زندگی روزمره تسهیلات ویژه ای فراخور زندگی اجتماعی فراهم آورند.

عضو پارلمان شهری افزود: شهرداری کرج در رویکردی نوین با بکار بستن دانش فناوری اطلاعات و سیستم های مخابراتی و با بهره گیری از توان متخصصان داخلی و مجرب در مدیریت شهری، سامانه ای را ایجاد نمود که به انجام سریع و دقیق امور شهری با نظر مستقیم و مشارکت فعال شهروندان می پردازد و ساکنین شهر را نسبت به محیط زندگی خویش وارد عرصه مدیریت می نماید.

وی اظهار داشت: رویکرد مدیریت شهری در راه اندازی سامانه 137 که بیش از یک دهه در حال فعالیت است اقدامی ارزنده در این خصوص است که می تواند نیازهای شهروندان را با سرعت و بدون صرف زمان زیاد تامین نماید.

به گفته قهرمانی سامانه 137 با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیرران ارشد شهرداری راه اندازی شده است.

به گفته قهرمانی، دایره خدمات رسانی این سامانه بسیار وسیع است و نیاز است شهروندان اطلاعات بیشتری در این حوزه داشته باشند و با آگاه سازی و اطلاع از نحوه خدمت رسانی آن با اطمینان خاطر بیشتری به برقراری ارتباط با این رویکرد نوین ارتباطی داشته باشند.

مریم قهرمانی، ارائه خدمات در حوزه هایی همچون حمل و نقل و ترافیک، خدماتی و بهداشتی، ساخت و ساز، مسائل فرهنگی و اجتماعی، تفریحی و ورزشی و موضوعات شهرسازی و معماری همچنین آسفالت و موارد این چنینی را از جمله خدمات این سامانه معرفی کرد.

به گفته این عضو شورای شهر هر پیام که از طریق این سامانه به مناطق و سازمانها برای پیگیری و اجرا ابلاغ می شود به منزله ابلاغ پیام از سوی شخص شهردار تلقی شده و تمام مناطق و سازمانها موظف به رسیدگی سریع به آن هستند.

قهرمانی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با آگاه سازی بیشتر شهروندان جهت بهره مندی از امکانان نوین و استفاده بهینه از آنها شاهد خدمت رسانی بهینه و مطلوب از سوی این سامانه الکترونیکی مدیریت شهری کرج باشیم تا شهروندان با اطمینان خاطر بیشتر نیازها و مشکلات شهری خود از این طریق به گوش مدیران شهری برسانند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =