مجله معتبر فرانس فوتبال اسامی 5 کاندیدای توپ طلای 2016 را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجله فرانس فوتبال که از امسال قرار است به طور مستقل و جدای از تشکیلات فیفا، بهترین بازیکن فوتبال جهان را انتخاب کند، اسامی 5 نفر از بازیکنان این لیست 30 نفره را اعلام کرد. لیستی که قرار است طی امروز تکمیل شود تا در نهایت در تاریخ 23 آذر با رای روزنامه نگاران سراسر جهان، برترین بازیکن امسال انتخاب شود.

این لیست 5 نفره به شرح زیر است:

1-سرخیو آگوئرو(منچسترسیتی-آرژانتین): بازیکن 28 ساله سیتیزن ها با 5 گل زده در 7 بازی این فصل برای منچسترسیتی،یکی از موثرترین بازیکنان تیم گواردیولا بوده و حضورش در این لیست بی دلیل نمی باشد.

2-امریک اوبامیانگ(دورتموند-گابن): مهاجم آماده زنبورهای دورتموند به دلیل درخشش در رقابت های بوندس لیگا و لیگ قهرمانان امسال، توانسته در میان کاندیداهای نهایی توپ طلا جا بگیرد.او در سه بازی این فصل لیگ قهرمانان 3 گل زده و در بوندس لیگا هم آمار عالی 7 بازی،7 گل را به جای گذاشته است.

3-گرت بیل(رئال مادرید-ولز): حضور بیل در این لیست عجیب نیست. پس از تاریخ سازی اش با ولز در یورو2016 و حضور تیم کم نام و نشانشان در بین 4 تیم برتر اروپا، نام این فوق ستاره ولزی در بین نامزدهای نهایی این لیست قرار گرفته است.

4-آنتوان گریزمن(اتلتیکومادرید-فرانسه): یکی از لایق ترین بازیکنان برای فتح این عنوان بدون شک گریزمن است.او که در ابتدای سال 2016 با عملکرد عالی اش در اتلتیکو، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رساند، درخشش خود را در رقابت های یورو ادامه داد. او که با تیم ملی کشورش در نهایت به مقام دوم رقابت های جام ملت های اروپا رسید،توانست عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها را از آن خود کند.

5-کریستیانو رونالدو(رئال مادرید-پرتغال): بخت اول فتح این عنوان قطعا سی آر سون است.بعد از بردن لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید، او با تیم ملی پرتغال توانست به شکل عجیبی قهرمان یورو2016 شود. رونالدو با زدن 3 گل تاثیر مستقیمی در این موفقیت داشت.

نکته جالب این لیست غیبت لیونل مسی در اعلام اسامی 5 نفر اول است.مسی که در رقابت های کوپا آمه ریکای 2016 با آرژانتین نایب قهرمان شد،این فصل را در لالیگا و لیگ قهرمانان با بارسا بسیار خوب شروع کرده بدون شک در فهرست های بعدی حضور دارد و قطعا از شانس های بردن این جایزه ارزشمند در پایان سال 2016 خواهد بود.

 

 

254 41

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =