به گزارش خبرآنلاین، نتایج این نظرسنجی که شبکه اجتماعی مایاسپیس آن را برگزار کرده بود روز دوشنبه اعلام شد. در این نظرسنجی بیش از هزار نفر شرکت داشتند.
آنها از میان 20 موزیکویدیوی انتخابی منتقدان موسیقی، موزیک ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کردند.
«تریلر» که مرز بین موزیکویدیو و فیلم را شکست با به دست آوردن 15.2 درصد آرا درصدر این فهرست ایستاد.
فهرست 10 کلیپ تاثیرگذار بدین قرار است:
1. «تریلر»، مایکل جکسون، 1983 (15.2 درصد) 2. «دوباره شروع میشود»، اوکی گو، 2006 (11.7 درصد) 3. «یک بار دیگر»، بریتنی اسپیرز، 1998 (11.2 درصد) 4. «از چشم من ببین»، آها، 1985 (8.6 درصد) 5. «رنج»، جانی کش، 2003 (7.6 درصد) 6. «راپسودی بوهمیایی»، کویین، 1975 (5.6 درصد) 7. «دور دنیا»، دفت پانک، 1997 (5.4 درصد) 8. «سلاح انتخاب»، فتبوی اسلیم، 1999 (4 درصد) 9. «پُتک»، پیتر گبریل، 1986 (3.7 درصد) 10. «خرابکاری»، بیستی بویز، 1994 (3.5 درصد)
رویترز / 2 مه
نظر شما