متروی تهران اعلام کرد بهره برداری از ۲۲ آسانسور جدید را در خط ۲مترو به دلیل درخواست شهروندان آغاز کرده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از مخاطبان سرویس مشکلات کامنت گذاشته بودند که چرا متروی تهران در تامین مسایل رفاهی مسافران از جمله پله برقی و آسانسورها اقدامات کافی انجام نمی دهد.
در پاسخ به این گلایه شهروندان، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از رفع نواقص و بهره برداری از 22 دستگاه آسانسور ایستگاه‌های نیمه شرقي خط 2 مترو تهران خبر داد.

محمد احمدی بافنده ضمن اعلام این خبر گفت: با تلاش کارکنان شرکت بهره برداری مترو تمام آسانسورهای نیمه شرقي خط 2 مترو تهران در مدت زمان کمتر از یک ماه رفع نقص و راه اندازی شد.
او ادامه داد: نواقصی در بهره برداری از این آسانسورها وجود داشت که متخصصان مترو با چک کردن سیستم‌ها و سرویس اولیه آن را برطرف کردند و به این ترتیب در ایستگاه امام حسین (ع) 2 دستگاه، ایستگاه شهید مدنی 4 دستگاه، ایستگاه سرسبز 4 دستگاه، ایستگاه علم و صنعت 4 دستگاه، ایستگاه شهید باقری 4 و ایستگاه تهران‌پارس 4 دستگاه آسانسور به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه تمام آسانسورها دارای بیمه و استاندارد هستند گفت: راه اندازی 10 دستگاه آسانسور در نیمه شمالی خط یک و در ایستگاه‌های میرداماد، قلهک و شریعتی نیز در دست انجام است و به زودی مسافران می‌توانند از آنها استفاده کنند.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =