ایسنا نوشت : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تنها پرداخت 71 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران این استان باقی مانده، گفت: این میزان نیز ظرف یکی دو روز آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین خسرو شهبازی در گفت و گو با بیان اینکه در سال زراعی گذشته 746 هزار و 500 تن گندم از گندمکاران استان کرمانشاه خریداری شد، گفت: ارزش این میزان گندم خریداری شده از کشاورزان 940 میلیارد تومان بوده است.


وی گفت: امسال افزایش 72 درصدی خرید گندم از گندمکاران استان را داشتیم.

شهبازی با بیان اینکه بخش زیادی از مطالبات گندمکاران استان کرمانشاه پرداخت شده، گفت: تنها پرداخت 71 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران باقی مانده که آن نیز ظرف یکی دو روز آینده پرداخت خواهد شد و بدین ترتیب پرونده مطالبات گندمکاران استان بسته خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سال زراعی گذشته حدود یک میلیون تن گندم از گندمزارهای استان برداشت شد، در حالیکه در سال زراعی ماقبل آن بین 550 تا 600 هزار تن گندم در استان کرمانشاه تولید شده بود.

شهبازی با بیان اینکه متوسط عملکرد گندم دیم در گندمزارهای استان کرمانشاه 1948 کیلوگرم در هکتار است، گفت: این میزان در مورد گندم آبی 4800 کیلوگرم در هکتار است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =