دبیر دوم شورای اسلامی کلانشهر کرج گفت: تعطیلی ادارات و شهرداری های البرز در روزهای پنج شنبه که یک مطالبه جدی از دولت به شمار می رود، در سفر آتی رئیس جمهور به استان نهایی شود.

  به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، فاطمه آجرلو ادامه داد: بی شک سفر رئیس جمهور به البرز برکات فراوانی را برای مردم و منطقه به همراه خواهد داشت و بستر ساز رفع بسیاری از مشکلات و دغدغه های کلان خواهد بود که امید است موضوعات زیست محیطی و تلاش برای تعدیل ترافیک و آلودگی هوا نیز مد نظر دولتمردان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: سفرهای استانی دولت از آن حیث قابل توجه و تقدیر است که مردم و مسئولان محلی فرصت گفتگوی چهره به چهره با مقامات ارشد دولت را به دست می آورند و می توان از مجال ایجاد شده برای طرح دغدغه ها، چالش ها، دیدگاه ها و مشکلات موجود بهره جست و دولتمردان را برای اتخاذ تصمیمات صحیح در راستای خدمت رسانی صحیح به مردم یاری کرد.

این مسئول شهری بیان داشت: یکی از مطالبات جدی البرزنشینان از رئیس جمهور بحث تعطیلی مجدد روزهای پنج شبنه است که موجبات رفاه حال کارکنان دولت را فراهم می آورد و کاهش هزینه های جاری و تعدیل ترافیک و مشکلات زیست محیطی را نیز به همراه دارد و در مجموع یک فرایند برد - برد تلقی می شود.

آجرلو عنوان کرد: با توجه به نزدیکی کرج و تهران، انتظار می رود که البرز نیز همچون پایتخت از امتیاز تعطیلی ادارات و شهرداری ها در روزهای پنج شنبه بهره مند شود؛ چرا که مشکلات فرهنگی و اجتماعی این دو استان متمایز از دیگر استانهای کشور است و جا دارد که مسئولان با نگاهی گسترده و عمیق تر نسبت به رفع مشکلات و دغدغه های ساکنین آنها همت گمارند.

وی اذعان داشت: البته مدیریت شهری کرج برای روان سازی ترافیک و کاهش مشکلات زیست محیطی طرح های دیگری همچون: جنگلکاری اراضی باغستان و احداث ابرپروژه بزرگراه شمالی را نیز در دست اقدام دارد که از دولت محترم انتظار می رود برای کمک به تسریع در انجام عملیات اجرایی آنها نیز اعتبار ویژه ای را تخصیص دهد و در بحث مترو نیز فشار و مساعدت دولت به شدت احساس می شود.

دبیر دوم شورای اسلامی کلانشهر کرج در پایان اظهار امیدواری کرد که کاروان دولت یازدهم در چمدان خود برای مردم و البرزنشینان تدبیر و امید به ارمغان آورده باشد تا با رفع دغدغه ها و چالش های کلان، بستر لازم برای زندگی بهتر و آسوده تر مردم فراهم شود و بتوانیم به وعده های داده شده به مردم جامه عمل بپوشانیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =