زن جوانی که دختر 3 ساله خود را به قتل رسانده بود پس از بخشیده شدن از سوی شوهرش به اتهام کودک آزاری روانه دادگاه شد.

به گزارش فارس، ساعت 3 بعد از ظهر پنج‌شنبه 11 تیر سال گذشته مأموران کلانتری 158 کیانشهر از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک فقره مرگ مشکوک یک کودک با خبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه در یک ساختمان 3 طبقه دریافتند یک کودک 3 ساله به نام مائده به علت نامعلومی در خانه محل سکونتش فوت کرده است.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران بزرگ به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند و تحقیقات آغاز شد تا مشخص شد مادر این کودک فرزند خود را به قتل رسانده است.

این زن مدعی شد مشغول انجام کارهای خانه بودم که کودکم چندین بار شیطنت کرد و من هم وی را کتک زدم اما مائده شروع به گریه کرد و من که از دست او ناراحت شده بودم جلوی دهان او را گرفتم.

این زن جوان مدعی شد بعد از 5 دقیقه متوجه شدم مائده دیگر تکان نمی‌خورد و بی‌حال شده و در این لحظه بود که متوجه شدم وی مرده است و دیگر نفس نمی‌کشد.

با گذشت تحقیقات مشخص شد شوهر این زن مدعی است از محل کار خود به خانه بازگشته متوجه مرگ مائده شده و همسرش ماجرا را برای او تعریف کرده است.

با نظر بازپرس پرونده این زن به پزشکی قانونی فرستاده شد تا مشخص شود وی در لحظه ارتکاب قتل فرزندش جنون داشته یا خیر و تحقیقات در خصوص زوایای پنهان این پرونده ادامه داشت.

سرانجام این زن به اتهام قتل عمد مجرم شناخته شد اما با توجه به بخشش این فرد از سوی شوهرش که اولیای دم بوده است با نظر جمشیدی قاضی واحد اظهار نظر دادسرای امور جنایی تهران تنها به اتهام کودک آزاری و همچنین از جنبه عمومی جرم به دادگاه فرستاده شد

کد خبر 59436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • melika IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
    1 0
    khoda be che divanegani bache mide ,che hekmatiye nemidooonim