فرماندار پاوه: اصلاح شبکه فاضلاب نودشه، ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

فرماندار شهرستان پاوه در نشست نمایندگان اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس شهر نودشه که باحضور بخشدار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس شورا و نماینده شهردار نودشه برگزار شد، گفت: اصلاح شبکه فاضلاب نودشه به اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

میلاد یوسفی : فرماندار شهرستان پاوه در این نشست یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای شهر نودشه را گرامی داشت و اظهار نمود شهر نودشه دارای ویژگی های منحصر بفردی است.

پرویز ایده پور شهر نودشه را به مثابه سرمایه ملی برای همه عنوان کرد و افزود: معماری نودشه و مقاومت بی نظیرش در دوران دفاع مقدس، علم و دانش افزایی آن، سخت کوشی مردمانش جهت تامین امرا معاش در دل صخره ها، مهمان نوازی و متانت مردم آن همواره زبانزد خاص و عام بوده است .

ایده پور گفت: اینجانب به مانند کارشناس دولتی در ایام مسئولیت بیش از ۵۰ بار بصورت محسوس و نامحسوس از شهر نودشه بازدید نموده ام و این امر برای اینجانب روشن شده است که نودشه فاقد زیر ساخت مناسب بوده و در بخش شبکه فاضلاب شهری فرسوده و دارای مشکلات جدی است.

وی با بیان اینکه برای اصلاح شبکه فاضلاب نودشه به اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال لازم است، افزود: این موضوع درسفر اخیر وزیر نیرو به نیروگاه داریان مطرح شده و از طریق استانداری موضوع را پیگیری نموده ایم؛ وزیر محترم نیرو نیز دستور اصلاح شبکه را صادر کرده اند، انشا الله بصورت اساسی و زیر ساختی معضلات شبکه فاضلاب شهری و چرخش آب خام به باغات مرتفع خواهد شد.

فرماندار پاوه با اختصاص مبلغ ۳۰ میلیون ریال به مدارس نسیبه و حضرت خدیجه نودشه، در خصوص رفع مشکل فضای ورزشی یادآور شد که این موضوع از طریق رییس آموزش و پرورش بررسی و زمین مناسب معرفی گردد تا انشاء الله موضوع در شورای اعتبارات بررسی و در حد امکان اعتبار لازم تخصیص یابد.

ایده پور در خاتمه قول مساعد داد که از محل تملک دارایی ها در صورت اختصاص آن به فرمانداری، اعتبار لازم جهت رفع مشکلات فضاهای آموزشی شهر نودشه اختصاص خواهد یافت.

بخشدار نوسود برگزاری این جلسه را با حضور فرماندار به فال نیک گرفت و یادآور شد با توجه به ارتباط خوب بخشداری با آموزش و پرورش همواره مشکلات مدارس سطح منطقه در جلسه شورای آموزش وپرروش مطرح شده و موضوعات جهت بررسی و رفع به مسئولین در سطح شهرستان و منطقه منعکس شده ات.

سعدی مصطفی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بخشداری نوسود به صورتی ویژه همواره به مشکلات شهر نودشه نظر داشته و دارد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و خدمتگزاری به مردم منطقه را برای خود سعادتی بزرگ و فرصت می دانم.

رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود نیز گزارش جامعی از وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس شهر نودشه ارائه نمود و وضعیت آموزشی دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه نودشه را بسیار مطلوب دانست و قبولی دانش آموزان این آموزشگاه را در امتحانات نهایی خرداد ماه ۹۵ که یکی از شاخصهای مهم ارزیابی آموزشی محسوب می شود به میزان ۹۸/۳۳ و رشد ۱۵% آنان نسبت به سال گذشته دال براین ادعا عنوان کرد.

منصور وهابی در بخش دیگری از سخنان خود جمعیت تمامی کلاس های مدارس سطح منطقه را زیر حد نصاب عنوان کرد و اظهار نمود مسئولین همواره نگاهشان به آموزش و پرورش منطقه نوسود نگاهی ویژه بوده است و الحمد الله فرهنگیان فرهیخته و اولیاء محترم دانش آموزان این مهم را به خوبی درک نموده و همواره شاکر خداوند متعال بوده اند و با حضور گرم خود در صحنه های انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن پاسداران خوبی برای این نظام و مملکت بوده اند

رئیس آموزش و پرورش نوسود دغدغه های اولیاء و مربیان را نیز دغدغه خود و اداره دانست و با اشاره به مشکلات مدارس متوسطه اول نسیبه ومتوسطه دوم حضرت خدیجه از فرماندار شهرستان در خواست رفع مشکلات را نمود که جناب ایده پور قول مساعدت لازم را دادند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =