گردهمایی پاکبانان در سنندج برگزار می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: با هدف تجلیل و تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کارگران خدمات شهری گردهمایی پاکبانان نارنجی‌پوش اواخر آبان‌ماه سال‌جاری در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آرش رخزادی در جمع خبرنگاران استان در این باره اظهار کرد: پاکبانان از زحمتکش‌ترین کارکنان شهرداری هستند که به صورت شبانه‎روزی مشغول خدمت‌رسانی و تنظیف سطح شهر هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: خوشبختانه شهروندان فهیم سنندج نیز در راستای حمایت و همکاری و کمک به این قشر زحمتکش مشارکت قابل‌توجهی در راستای رعایت نظافت سطح شهر دارند.

وی گفت: با هدف تجلیل و تقدیر از زحمات شبانه روزی این قشر زحمتکش گردهمایی پاکبانان نارنجی‌پوش نیمه دوم آبان ماه جاری در سنندج برگزار می‌شود.

رخزادی عنوان کرد: در راستای مشارکت شهروندان در این گردهمایی مسابقه عکاسی با محوریت پاکبان، شهر پاک نیز برگزار می‌شود و همشهریان می‌توانند از تلاش‌های شبانه روزی پاکبان‌های سطح شهر و موارد مرتبط تصاویری تهیه و در این مسابقه شرکت کنند.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه عکاسی می‌توانند آثار خود را در قطع A3 درdPA 300 تا تاریخ 20 آبان ماه سال‌جاری به معاونت خدمات شهری واقع در خیابان امام روبروی اداره گمرک ارسال کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: در کنار برگزاری گردهمایی پاکبانان، نمایشگاهی از آثار برتر عکاسان برگزار می‌شود و بر اساس رأی هیئت داوران به آثار برتر جوایزی اهداء خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم گردهمایی پاکبانان نارنجی‌پوش به رسم یادبود از تعدادی از بازنشستگان و پاکبانانی که شرایط ویژه‌ای دارند و همچنین از پاکبان‌های نمونه با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل خواهد آمد.

رخزادی در پایان ذکر کرد: امیدواریم شهروندان با شرکت چشمگیر در این مسابقه عکاسی ما را در برگزاری بهتر این مراسم و نمایش گوشه‌ای از زحمات این همکاران زحمتکش شهرداری را یاری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =