مهدی تاج در اقدامی عجیب تعداد اعضای هیات رئیسه را به 10 نفر رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با رفتن محمود گودرزی از وزارت ورزش، تغییراتی در هیات رئیسه ایجاد کرد. حیدر بهاروند، رئیس هیات فوتبال لرستان که نقش زیادی در جمع آوری رای برای تاج داشت، سرپرست نایب رئیسی دوم و سازمان لیگ شده است و مهدی اسلامیان به فوتبال برگشته .

اسلامیان گفته با آمدن سلطانی فر حس کرده می تواند موثر باشد و برگشته است. این برگشتن البته فعلا قانونی نیست. او گفته قرار است کارشناس مجمع باشد. در مجمع فعلی دو نفر کارشناس هستند که یکی از آنها همین حیدر بهاروند است. بهاروند جا به جا شده تا جا برای اسلامیان باز شود اما او فعلا استعفا نداده تا حکم اسلامیان غیرقانونی و خلاف اساسنامه باشد. 

از یکسو بهاروند که دیده سرنوشت دوستان صمیمی اش مثل قنبرزاده و عزیزی خادم بعد از انتخابات خوشایند نبوده و به فدراسیون برنگشتند، این دلهره را دارد که اگر پیش از مجمع استعفا دهد و برای نایب رئیسی رای نیاورد، عملا از هیات رئیسه کنار رانده می شود. از سوی دیگر دلهره دارد که اگر این انتخاب را انجام ندهد، پست به این مهمی را از دست بدهد. البته فدراسیون فوتبال که در آن خیلی کاری به اساسنامه اش نداشتند، باید حداکثر یک ماه صاحب سرپرست نایب رئیسی دوم می شد اما الان بیشتر از 7 ماه است که نایب رئیس دوم نداشته پس عملا با 10 عضو هیات رئیسه هم می تواند به کارش ادامه دهد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =