به نظر می‌رسد کار لوزانو در تیم‌ملی والیبال به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از درخشش تیم ملی والیبال در مسابقات المپیک حال این روزها انتخاب سرمربی تیم ملی به سوژه اصلی رسانه‌ها تبدیل شده است. در حالی که صحبت‌های زیادی از ماندن یا برکناری لوزانو مطرح شده بود این مربی آرژانتینی از فهرست مربیان مدنظر فدراسیون والیبال خارج شد تا گزینه‌های دیگری برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شود.

در حال حاضر فدراسیون والیبال منتظر است تکلیف برخی مربیان با تیم‌هایی که در آنها مشغول به فعالیت هستند مشخص شود و سپس از میان آنها سرمربی تیم ملی را انتخاب کند.

به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال روی سه گزینه تمرکز کرده است. سیچلو آرژانتینی، مائور بروتو ایتالیایی و لوزنت تیلیه فرانسوی گزینه‌های اصلی فدراسیون والیبال هستند. 

تیلیه در حال حاضر با تیم ملی بانوان فرانسه کار می کند و بروتو هم با مشکلاتی که برایش با ایتالیا در برزیل پیش آمد شانس کمتری برای نشستن روی صندلی سرمربیگری تیم ملی ایران دارد. همچنین در این میان از آنتیگا سرمربی سابق لهستان هم به عنوان گزینه جایگزینی لوزانو نام می برند اما با توجه به عملکرد نا موفق او در یک سال گذشته او هم شانس کمی دارد. 

از گوشه و کنار تیم ملی والیبال خبر می رسد مسئولین فدراسیون در نظر دارند تا اگر با گزینه ای به توافق نرسیدند سیچلو، دستیار لوزانو و ولاسکو را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کنند. سیچلو چند سالی است که در ایران حضور دارد و رابطه خوبی با بازیکنان تیم ملی و فدراسیون دارد. حال باید منتظر بود و دید فدراسیون والیبال چه کسی را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می کند.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =