تجلیل آیت‌الله مکارم از نقش آیت‌الله مظاهری در احیای حوزه اصفهان

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دیدار صمیمانه با آیت‌الله مظاهری با یادآوری پیشینۀ درخشان حوزۀ علمیّۀ اصفهان از اهتمام و مجاهدت آیت‌الله مظاهری در احیاء و رونق بخشیدن به این حوزۀ بزرگ تجلیل نمود.

به گزارش خبرآنلاین مرجع عالیقدر آیت‌الله مکارم شیرازی، صبح روز جمعه با حضور در بیت آیت‌الله العظمی مظاهری، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه دو مرجع تقلید پیرامون برخی از مسائل مهمّ حوزه‌های علمیّه و کشور، گفتگو و تبادل نظر کرده و با تأکید بر ضرورت اهتمام هرچه بیشتر به ارتقاء ابعاد علمی و معنوی روحانیّت، توجّه هرچه بیشتر به فقه سنّتی و تربیت مجتهدان آگاه و زمان شناس به عنوان سرمایه‌ها و ذخائر آیندۀ حوزه‌های علمیّه را خاطر نشان کردند.

تأکید بر موضوع ترویج علمی و فرهنگی معارف والای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ضرورت مواجهۀ فکری و برنامه‌ریزی شده با دشمنان تشیّع و فرقه‌های انحرافی از دیگر نکات مطرح شده در دیدار این دو مرجع تقلید بود.

در این دیدار، همچنین آیت‌الله مکارم شیرازی با یادآوری پیشینۀ درخشان حوزۀ علمیّۀ اصفهان از اهتمام و مجاهدت آیت‌الله مظاهری در احیاء و رونق بخشیدن به این حوزۀ بزرگ تجلیل نمود.

آیت‌الله العظمی مظاهری نیز با تشکّر از حضور و اظهار محبّت صمیمانۀ آیت‌الله مکارم شیرازی و تجلیل از جایگاه ممتاز و تأثیرگذار این مرجع تقلید بر حوزه‌های علمیّه و جهان اسلام، برای طول عمر همراه با سلامت و عزّت ایشان دعا کردند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =