هیجان‌انگیز‌ترین فیلمی که آنا نعمتی بازی کرده است / هنرمندان در آیین دیدار «جاودانگی»

فیلم سینمایی «جاودانگی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری، شب گذشته با حضور اصحاب رسانه، سینماگران و هنرمندان در سینما فرهنگ اکران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صدمین آیین دیدار گروه هنروتجربه که به فیلم سینمایی «جاودانگی»‌ به کارگردانی مهدی فردقادری و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی اختصاص داشت، یکشنبه شب نهم آبان ۱۳۹۵در سینما فرهنگ برگزار شد.

در ابتدای این برنامه جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم گفت: «برای چهارمین بار است که فیلمی از من در هنر و تجربه اکران می‌شود. خوشحالم که در خدمت عوامل این فیلم بودم و امیدوارم آنها هم از من راضی باشند و شما هم شاهد فیلم خوبی باشید و باز بتوانم در خدمت هنروتجربه باشم.»

مهدی فرد قادری، کارگردان فیلم سینمایی جاودانگی نیز در ادامه مراسم به جمعیت حاضر در سالن گفت: «سال‌ها پیش فیلم کوتاهی به شکل پلان سکانسی 11 دقیقه‌ای ساختم. آن زمان در سال ۸۴ هنوز فیلم ساختن به شکل پلان سکانس معمول نشده بود. آن فیلم آن قدر جایزه گرفت که من به عنوان یک پسر 18 ساله ایده جاه‌طلبانه ساخت یک فیلم بلند به این شکل را پیدا کردم تا بالاخره موفق به ساخت آن شدم.»

آنا نعمتی از بازیگران اصلی این فیلم هم در سخنانی گفت: «اول از جواد نوروزبیگی تهیه کننده این فیلم تشکر می‌کنم که تولید فیلم‌هایی به این سختی را برعهده گرفته است و بعد مهدی فردقادری کارگردان که از سال‌ها پیش ایده این فیلم را داشته و ده سال روی فیلمنامه آن کار کرده است و مدیر صدابرداری فیلم آقای رشید دانشمند و امین جعفری، فیلمبردار بسیار ممنونم.»

نعمتی سپس گفت: «کار بسیار سختی داشتیم و دستیارها در آن هوای سرد و قطار خاموش باید دائم برای منتقل کردن نورها جابجا می‌شدند، ببخشید که اینها را می‌گویم چون فکر کردم بقیه دوستان احتمالا فقط از تعارفات رایج صحبت کنند و از همه تشکر کنند اما این حرفها باید گفته می‌شد.»

او همچنین افزود: «بچه‌های فیلم اکثرا از بازیگران تئاتر هستند و همه از من استادتر. همه یک سال تمرین کردند و هیچ‌کس اپیزودهای دیگر بازیگران را ندیده بود. این فیلم براساس قوانین ریاضی و فیزیک ساخته شده است که به هوش کارگردان فیلم باز می‌گردد. کار پلان سکانس در فضای باز راحت‌تر است اما در قطاری سرد با عرض کم که جابجا شدن را برای فیلم‌بردار و صدابردار سخت می‌کرد و در مدت زمان سه ساعته، کار بسیار سخت‌تری بود.»

آنا نعمتی در پایان با ذکر اینکه در ۱۸ سال کار بازیگری‌اش تجربه‌ای تا این اندازه هیجان انگیز و جذاب نداشته است، به حضور فیلم در جشنواره رم ایتالیا اشاره کرد و گفت از دیدن تشویق تماشاگران و افتخار برای ایران احساس غرور کرده است. نعمتی در پایان از حاضرین در سالن خواست تا دیدن این فیلم را به دوستان خود توصیه کنند.»

پس از اتمام صحبت های فردقادری، فیلم «جاودانگی» برای حاضران به نمایش در آمد.

 فرزاد موتمن، لوریس چکناواریان،نیوشا ضیغمی،لیندا کیانی،محسن امیریوسفی، سام نوری،شقایق فراهانی، فریده فرخنده کیش،جلیل فرجاد، مسعود فروتن،خاطره اسدی، لیلا بلوکات، شبنم فرشادجو،محمدگبرلو،نفیسه روشن و... در این مراسم حضور داشتند.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =