رییس فراکسیون امید درخصوص جوسازی برخی نمایندگان تندرو مجلس برای متشنج کردن فضای رای اعتماد، اظهار داشت: ما عده‌ای را فرستادیم که با این آقایان صحبت کنند و از آنها خواستیم که در تقویت آرامش مجلس کمک کنند.

محمدرضا عارف نماینده تهران در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به اینکه فراکسیون امید نقش زیادی در رای اعتماد گرفتن وزرای پیشنهادی داشت، گفت: ما روز گذشته توانستیم فضا را به نفع وزرای پیشنهادی کنترل کنیم، موضع ما این بوده و در آینده نیز این است که کارها را با موضع اعتدال مدیریت کنیم .دیروز هم با همین موضع جو مجلس را آرام نگه داشتیم.

وی درخصوص جوسازی برخی نمایندگان تندرو مجلس برای متشنج کردن فضای رای اعتماد، اظهار داشت: حتی ما عده‌ای را نیز فرستادیم که با این آقایان صحبت کنند و از آنها خواستیم که در تقویت آرامش مجلس کمک کنند.

رییس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: در لیست فراکسیون امید هم 20 نماینده بودند که می خواستند در حمایت از وزرا صحبت کنند ولی بنا به خواست و مدیریتی که صورت گرفت صحبت نکردند تا بتوانیم فضا را آرام نگه داریم. من حتی از برخی دوستان نیز عذرخواهی کردم که نتوانستند صحبت نکردند چون ممکن بود نطق های تندی در پاسخ به نطق های مخالف باشد که توانستیم به خوبی فضا را مدیریت کنیم و از افرادی خواستیم صحبت کنند که در آرامش مجلس کمک کنند و موثر باشند.

عارف با اشاره به اینکه انسجام و هماهنگی درونی فراکسیون امید روز به روز بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: امروز هم در انتخابات ناظرین شوراها سه کاندیدای ما از 5 نفر انتخاب شدند که هر سه نیز توانستند رای بیاورند. به طور طبیعی روندی رو به جلو را طی می‌کنیم که با توجه به شعارهایی که ما داده ایم بسیار خوشبینم که انسجام فراکسیون بیشتر شود و اعضای جدیدی نیز به فراکسیون اضافه شوند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 596774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    6 0
    عارف متشکریم