شرکت کنندگان در راهپیمایی پس از تجمع در میدان شاه عبدالعظیم با حرکت در خیابان معلم به سوی میدان شهید مرادی ضمن حمایت قاطع از نظام و انقلاب اسلامی نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی سر دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سروآباد، فرمانده سپاه سروآباد در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13 آبان گفت: مهمترین اثرات و نتایج 13 آبان شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا در ایران و جهان بود.
سرهنگ شکیبا سلیمی اظهار کرد: 13 آبان روزی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که سه رویداد مهم در آن به وقوع پیوسته است.
او گفت: این روز، یادآور سه واقعه مهم تبعید امام به ترکیه در سال 43، کشتار دانش آموزان بی گناه در سال 57 توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در ایران در سال 58 توسط دانشجویان خط امام است.
فرمانده سپاه سروآباد اضافه کرد: زمانی که حضرت امام (ره) خبر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را شنیدند فرمودند، لانه فساد در کشور پرچیده شد و هنگامی که به ایشان گفتند که آمریکا مداخله نظامی خواهد کرد، فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. .
وی افزود: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که بزرگترین ضربه به آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود، آمریکا با توطئه چینی و استقرار تجهیزات جنگی در صحرای طبس در تلاش بود تا یکبار دیگر به ملت ایران ضربه بزند، اما شن های روان مامور بودند که فرموده الهی خمینی کبیر (ره) را انجام دهند و همانگونه که جهانیان مشاهده کردند بدون اینکه یک سرباز ایرانی به شهادت برسد، آمریکا به سخت ترین شیوه ممکن شکست سنگینی خورد.
وی گفت: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشور، اسناد و مدارک زیادی از دخالت ها و جنایت های استکبار جهانی برملا شد و ماهیت شیطانی بودن آمریکا برای همگان ثابت شد.
سلیمی اظهار کرد: 13 آبان سبب آشکار شدن جنایت های استکبار جهانی، شکسته شدن استراتژی و سیاست تهدید و فشار و تضمین تداوم پیروزی های انقلاب اسلامی شد.
قرائت قطعنامه پایانی روز 13 آبان و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و نمایشگاه نقاشی از دیگر برنامه های راهپیمایی 13 آبان در شهرستان سروآباد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 597049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =