دویست و پنجاه و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز به ریاست محمود دادگو و با حضور اعضای شورای شهر و شهردار و قائم مقام شهردار کرج و اصحاب رسانه تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، نامگذاری ابر پروژه بزرگراه شمالی به عنوان پل شهدای البرز از جمله لوایحی بود که پس از قرائت به بحث و بررسی رسید.
با توجه به اینکه لایحه مذکور در کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج مطرح و چکش کاری شده بود در صحن علنی شورا نیز مطرح و باید ها و نبایدهای این لایحه از سوی نمایندگان مردم مطرح شد.
سعید فیروزگاه عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در این خصوص تاکید داشت: با توجه به اینکه در احداث پروژه مذکور 11 تقاطع تعریف شده است نام گذاری هر یک از این تقاطعات با نام شهدای وا لا مقام کاری ارزنده و ماندگار خواهد بود.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج نیز با بیان اینکه نام گذاری معابر و تقاطعات در یک شهر توسه شهری را به همراه خواهد داشت معتقد بود که نام کلی این پروژه به نام شهدا مزین و تقاطعات تعریف شده هر یک به عنوان یکی از ماه های سال نام گذارشود که این اقدام با هدف جذب گردشگری و توسعه اقتصادی موثر خواهد بود.
علی ترکاشوند شهردار کرج نیز در ادامه سخنان مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر بر نام گذاری این پروژه به نام شهدا تاکید داشت و گفت: زنده نگه داشتن نام شهدا از تکالیف مسئولین و مدیران شهری است که باید بر تحقق این مهم همت گماشت.
لایحه مذکور پس از چکش کاری در صحن علنی شورای شهر کرج جهت بررسی های کارشناسانه در کمیته های تخصصی به کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج ارجاع داده شد.
در ادامه لایحه حمایت مالی 500 میلیون ریالی به مجموعه فرهنگی رجایی شهر جهت برگزاری مراسمات فرهنگی همچون شام غریبان امام حسین (ع) ، اعیاد شعبانیه ، شهادت ائمه و دیگر مراسمات فرهنگی و مذهبی قرائت و به تصویب اعضای شورا رسید.
علی حاج کاظم رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر کرج در خصوص لایحه مذکور اظهار داشت: چند سالی است که ستاد برگزاری مراسمات مذهبی در مجموعه فرهنگی رجایی شهر تشکیل شده که اجرای برنامه های خاص توسط این نهاد فرهنگی مخاطبین زیادی را جذب نموده که حمایت از این مجموعه اقدامی ارزنده و تاثیرگذار در حوزه فرهنگی خواهد. بود.
لایحه مساعدت مالی 250 میلیون ریالی به بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) در میدان نبوت از دیگر لوایح مطرح شده در جلسه رسمی امروز بود که با اکثرت آراء به تصویب شورای شهر کرج رسید.
گفتنی است جلسه شورای شهر کرج همچنان در حال برگزاری است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 597841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =