معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه امنیت ، یکی از فاکتور های اساسی در رشد و بالندگی اقتصادی هر جامعه محسوب می شود، گفت : بر اساس اعلام دبیرخانه شورای امنیت کشور ، استان لرستان در شاخص های مختلف ، از استان های امن کشور است .

"سيد سعيد شاهرخي" موفقيت در هر دستگاه و نهاد را ، مديون امنيت موجود و تلاش هاي گسترده پليس دانست.

به گزارش خبرانلاین لرستان ،وي با بيان اين که نيروي انتظامي ، نيرويي حاضر در تمام صحنه ها است ، ايمان ، اخلاص و تجربه نيروهاي مسلح را عنصر قدرت آفرين برشمرد و گفت : به واسطه اعتقاد نهادهاي امنيتي و انتظامي استان به همدلي و همکاري است که امنيت در لرستان حاکم مي‌باشد .

معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان ، در ادامه امنيت را بالاترين سرمايه و يکي از بخش هاي مهم توسعه در هر جامعه قلمداد كرد و افزود : نيروي انتظامي تکليف خود را به عنوان يک وظيفه الهي در بستر اعتقادات ، نظام و ايمان انجام مي‌دهد و به شكر خداوند متعال ، در اين مسير موفق بوده است .

شاهرخي با اشاره به اين كه امنيت داخلي يکي از مهمترين اموري است که به امنيت ملي کشور کمک مي‌کند ، افزود : امروز نيروي انتظامي با بهره‌گيري از فرماندهان و کارکنان خدوم ، متدين ، متعهد و کارآزموده در عرصه‌هاي مختلف حامي مردم بوده و ارائه خدمت مي کند.

معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان ، با بيان اين‌که بنا بر نظر اعلام دبيرخانه شوراي امنيت کشور ، استان لرستان از امن‌ترين استان‌هاي کشور است ، افزود : اين امنيت در سايه تدين مردم ، جديت دستگاه قضائي و عملکرد نيروهاي انتظامي و اطلاعاتي به‌دست آمده است .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 598066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =