معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت:21 بانک و موسسه در همدان وام ازدواج پرداخت می کنند/ در 6 ماهه ابتدای امسال 12 هزار جوان همدانی از این تسهیلات برخوردار شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ اسدالله ربانی مهر، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: هم اکنون چهارهزار زوج در استان همدان در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج هستند و با توجه به تاکید استاندار این تسهیلات تا پایان سالجاری به آنها پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال 15 هزار جوان همدانی تسهیلات ازدواج دریافت کنند.


ربانی مهر با اشاره به افزایش 40 درصدی پرداخت تسهیلات به زوج های جوان در 6 ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته، یادآور شد: با وجود اینکه مشکلات بانک ها نسبت به سال قبل بیشتر شده اما با پیگیری های صورت گرفته و تاکید استاندار، آمار تسهیلات ازدواج افزایش داشته است.

وی افزود: بانک ملی با یک هازر و 200 فقره تسهیلات بانکی ازدواج بیشترین همکاری را داشته است و بانک های صادرات و ملت نیز در رتبه های بعدی هستند.

ربانی گفت: همه بانک ها استان همدان موظف به پرداخت وام یکصد میلیون ریالی ازدواج به هرنفر از زوج ها هستند.

وی اظهار داشت: بانک ها بر اساس بخشنامه بانک مرکزی برای ضمانت به یک کارمند پیمانی یا رسمی باید اکتفا کنند.

ربانی مهر افزود: براساس آخرین آمارهای ثبت شده، 70 میلیارد ریال وام ازدواج در 6 ماهه ابتدای امسال درهمدان پرداخت شده است.

لازم به ذکر است، بر اساس آمارها در 6 ماهه نخست امسال 10 هزار و 250 مورد ازدواج در سطح این استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود سه درصد افزایش داشته است.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 598532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =