امام جمعه یزد: نتایج سرشماری، پایه بسیاری از تصمیمات مهم کشور است

امام جمعه یزد گفت: نتایج سرشماری، پایه بسیاری از تصمیمات مهم کشور است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، آیت ا... محمدرضا ناصری باحضور در فرمانداری یزد، از ستاد سرشماری این شهرستان بازدید کرد و در جریان اقدامات مجموعه عوامل اجرای سرشماری در مرحله حضوری قرار گرفت. 

وی، پس از بازدید در گفتگویی با خبرنگاران، با اعلام اینکه ماموران آمارگیر، کارشناسان فنی و معاونان فنی سرشماری در حال انجام وظیفه بمنظور جمع آوری آمار دقیق سرشماری هستند، گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده در این بازدید، پیشرفت های خوبی در امر پیمایش خانوارها حاصل شده است.


امام جمعه یزد تصریح کرد: کارها بر اساس نظم و برنامه ریزی در حال انجام است و لازم است بنده از زحمات این عزیزان تشکر نمایم و برای آقایان و خانم های فعال آرزوی توفیق دارم.

آیت ا... ناصری گفت: داشتن آمار و اطلاعات، برای کشور و مسئولان امر بسیار ارزشمند است. چراکه آمار پایه و اساس تصمیمات مهم کشور و استان است و امور مربوط به اشتغال، عمران و آبادی، سرمایه گذاری و میزان ظرفیت و قابلیت های انسانی جامعه از این طریق رهنمون می شود.
وی گفت: یکی از این تصمیمات مهم، سیاستگذاری در حوزه جمعیتی کشور و استان است که باید با استفاده از نتایج سرشماری، سیاست صحیح را در پیش گرفت.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر همکاری مردم با ماموران آمارگیر بر ارائه اطلاعات صحیح تصریح نمود.
وی با اشاره به اینکه درصدی از خانوارها هنگام مراجعه ماموران، در محل حضور نداشته اند، گفت که خانوارها با استفاده از کد خانوار غایب، اطلاعات خود را به ستاد سرشماری ارائه و در سرشماری مشارکت نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =