سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی کرمانشاه منصوب شد

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: تلاش موسسه علمی جامع کاربردی بهزیستی گام برداشتن در راستای اهداف بهزیستی است.

به گزارش خبرآنلاین ، مراسم تودیع ومعارفه سرپرست دانشگاه مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی با حضور مدیرکل بهزیستی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی و جمعی از کارکنان بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.


دکتر امید قادری در این مراسم اظهار داشت: کارکردن در سازمان بهزیستی با توجه به گستردگی کار نیازمند داشتن روحیه ایثارگری است که خوشبختانه کارکنان این نهاد از چنین ویژگی برخوردار هستند.


وی ادامه داد: موسسه علمی-کاربردی علی رغم اینکه زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اما به لحاظ ساختاری و تشکیلاتی در راستای اهداف بهزیستی گام بر می دارد.


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه براهمیت آموزش و تربیت نیروهای متخصص در مراکز علمی کاربردی بهزیستی تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد که در این مراکز به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان و همچنین تربیت نیروهای متخصص از اساتید برجسته ای استفاده شود.

دکتر قادری یادآور شد: مرکز علمی کاربردی بهزیستی همچنین در راستای ارتقای کمی و کیفی آموزش های علمی کاربردی و رشته های تحصیلی متناسب با بازار کار فعالیت دارد.

این مقام مسئول همچنین در ادامه به فعالیت های حوزه توانبخشی اشاره کرد و گفت: توانبخشی به عنوان برند سازمان بهزیستی باید مورد توجه ویژه باشد.

داوود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز با حضور مراسم افزود: آسیب های اجتماعی مقوله مهمی است که مراکز علمی کاربردی بهزیستی باید توجه بیشتری به آن داشته باشند.

وی تصریح کرد: 26 مرکز علمی کاربردی بهزیستی فعال در کشور داریم که 24 هزار نفر دانشجو دارند.

دکتر بهیه السادت رنجبر رئیس جدید مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان نیز در این مراسم به برنامه های خود در سمت محوله اشاره داشت و افزود: تشکیل شورای رفاهی آموزشی از برنامه های آتی این مرکز خواهد بود.

وی بیان داشت: تعامل سازنده بین دانشجویان و اساتید و همچنین تشکیل گروه تخصصی رشته ها بر اساس شیوه نامه ها از دیگر برنامه هاست.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از زحمات دکتر احمدرضا درخشنده تقدیر به عمل آمد و دکتر بهیه السادات رنجبر نیز به عنوان سرپرست جدید این مرکز منصوب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =