معرفی کتاب در برنامه های شبانگاهی صدا و سیمای زنجان

به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار کتابداران و مسوولان کتابخانه های عمومی زنجان با مدیر کل و اعضای اتاق فکر صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در این دیدار که با حضور مدیر کل صدا و سیما و معاونان وی و مدیران شبکه استانی اشراق در محل صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار شد، راه های همکاری مشترک کتابخانه های عمومی استان و صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص توسعه و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بررسی شد.
صفری مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار با اشاره به اهمیت اطلاعات و آگاهی در تصمیم گیریها و نقش ویژه کتاب و کتابخوانی در افزایش سطح آگاهیهای افراد، بر ضرورت برنامه ریزی برای رفع معظلات فرهنگی و اجتماعی از طریق پرداختن به کتاب و برنامه های فرهنگی تاکید کردند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: باید با برنامه ریزی و تشکیل کارگروههای مرتبط و همکاری ارگان های مسوول در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه قدم برداشت.
صفری در ادامه ضمن استقبال از پیشنهاد اداره کل کتابخانه های عمومی استان در خصوص معرفی کتاب در برنامه های شبانگاهی شبکه اشراق اظهار داشت: با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و صدا و سیمای مرکز زنجان از اول آذر ماه سال جاری برنامه معرفی کتاب در بخش سیمای مرکز زنجان انجام خواهد گرفت.
شایان ذکر است در این دیدار از عوامل برنامه رادیویی یاشاییش در جهت معرفی کتاب به صورت روزانه توسط کتابداران با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
نیک بخش مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی اعم از برگزاری نشست های کتاب خوان ، جلسات نقد و بررسی کتاب، قصه گویی در بخش کودک کتابخانه ها، مسابقات کتابخوانی و.. مهمترین برنامه های کتابخانه های عمومی استان در ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار را تشریح کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =