پس از کسب نشان برنز آسیا در نخستین میدان بین‌المللی/ اسحاق ذعاب: خوشحالم دست خالی از ژاپن برنمی‌گردم

سایت فدراسیون وزنه برداری نوشت:دارنده مدال برنز دسته 69 کیلوگرم آسیا گفت:«کسب همین مدال برنز برایم خیلی اهمیت داشت،زیرا خوشحالم که موفق شدم برای اولین بار و در نخستین حضور بین المللی ام صاحب مدال آسیایی شوم.»

اسحاق ذعاب دیگر ملی پوش برنزی ایران در رقابتهای آسیایی نوجوانان با اشاره به این موضوع که رقابتهای آسیایی ژاپن اولین میدان بین المللی است که او توانسته جواز حضور در این رقابت را کسب کند در این خصوص می گوید: توکیو اولین رقابت برون مرزی است که من موفق شدم درآن شرکت کنم. تا کنون هیچ میدان بین المللی را تجربه نکرده بودم. همین موضوع باعث شده بود یک مقدار استرس داشته باشم و نتوانم درست خواسته های کادرفنی را روی تخته پیاده کنم.

ذعاب ادامه می دهد: کسب همین مدال برنز برایم خیلی اهمیت داشت،زیرا خوشحالم که موفق شدم برای اولین بار و در نخستین حضور بین المللی ام صاحب مدال آسیایی شوم.

دارنده نشان برنز دسته 69 کیلوگرم آسیا در رده سنی نوجوانان در پایان خاطرنشان می کند: فدراسیون، آقای برخواه ، خورشیدی و امینی فرد در این مدت خیلی برای ما زحمت کشیدند و خوشحالم که با این مدال پاسخ زحمات تمامی این عزیزان را دادم. شرایط مسابقات بد نبود ،ولی برای من توکیو و کسب این مدال خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی به جای گذاشت که قطعا همیشه از یادآوری آن خوشحال می شوم. قطعا اگر میدان بین المللی بیشتری را تجربه کرده بودم می توانستم حتی خیلی بهتر از این نتیجه را دشت کنم.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =