ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور"اصفهان-شهرکرد" یک محموله پوشاک قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين به نقل از پايگاه خبري پليس، ، سرهنگ "حسن نيكبخت" فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان گفت:در راستاي اجراي طرح مقابله با قاچاقچيان كالا ، ماموران پليس آگاهي شهرستان فلاورجان جهت بازرسي خودروهاي عبوري به محور "اصفهان-شهركرد" اعزام شدند.
وي ادامه داد: ماموران به يك دستگاه اتوبوس مسافربري مشكوك و جهت بازرسي اين خودرو را متوقف كردند.

سرهنگ نيكبخت بيان داشت:در بازرسي از اين خودرو يك محموله انواع پوشاك فاقد هر گونه مدارك مثبته گمركي كه در سقف اتوبوس جاساز شده بود كشف شد.

اين مقام انتظامي افزود: ارزش اين محموله كشف شده توسط كارشناسان مربوطه سه ميليارد ريال اعلام شده است .

فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان در پايان با اشاره به دستگيري چهار قاچاقچي و تحويل آنها به مراجع قضائي خاطر نشان كرد: يكي از مهم ترين كارپليس برخورد با قاچاقچيان كالا و برهم زنندگان نظم اقتصادي جامعه مي باشد كه نيروي انتظامي در اين خصوص با قاطعيت با اين مفسدان اقتصادي برخورد مي كند.

كشف بيش از8 ميليارد ريال پارچه قاچاق در نائين

همچنين يك محموله پارچه قاچاق به ارزش هشت ميليارد و 500 ميليون ريال توسط ماموران انتظامي ايستگاه شهيد شرافت شهرستان نائين كشف و توقيف شد.

سرهنگ "صادق كاظم زاد" فرمانده انتظامي شهرستان نائين  گفت : ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد شرافت شهرستان نائين حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه كاميون كشنده مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي ادامه داد:در بازرسي از اين خودرو يك محموله پارچه فاقد هر گونه مدارك مثبته گمركي كشف شد.

سرهنگ صادق كاظم زاد بيان داشت : كارشناسان مربوطه ارزش اين محموله كشف شده را هشت ميليارد و 500 ميليون ريال اعلام كرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان نائين در پايان با اشاره به دستگيري راننده و تحويل وي به مراجع قضائي از مردم خواست : هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص كالاي قاچاق را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =