در ۲۳ آبان، سخنان رئیس جمهور در باره برجام به همراه بیان جزئیات پرونده پزشک متهم به قتل در تبریز از جمله پربازدیدترین اخبار بود.

در صدر اخبار مهم سیاسی امروز، سخنان رئیس جمهور به چشم می خورد که گفت: برجام یعنی یک فضا و تنفس جدید!
پس از آن خبر رسید وضعیت جسمی تنها زنی که در تاسیس سپاه پاسداران نقش داشت خوب نیست. این سخن زیباکلام که گفته بود:  اگر هاشمی کاره‌ای بود، حامی مهدی و فائزه می‌شد هم مشتاقان خواندن خود را داشت.

در بین اخبار اقتصادی این تقاضا دارای بیشترین بازدید بود: سن بازنشستگی در ایران را افزایش دهید! سپس از حوزه حمل و نقل شنیده شد که فرودگاه‌های کوچک آماده پذیرش هواپیماهای نو می‌شوند و در آخر هم  قیمت خانه ویلایی در مناطق مختلف تهران تعجب مخاطبان را برانگیخت.

در حوزه اخبار فرهنگی و هنری، مخاطبان ما اظهار نظر کردند  چطور «فروشنده» رکوردار فروش تاریخ سینمای ایران شد؟ خبر تلخ شهادت خبرنگار همکار ما در حلب سوریه آنقدر جانکاه بود که مردم هم به همراه خانواده این شهید و جامعه خبری، عزادار شدند. در ردیف بعدی هم روایتی تازه از زندگی نادر شاه پربازدید بود.

در حوزه اخبار اجتماعی  سخنان محسنی اژه ای درباره پزشک تبریزی و سایر پرونده های داغ روز پربازدید بود. پس از آن دانستن نرخ صدور ویزا به چند کشور محبوب گردشگران ایرانی برای مردم جالب بود و در انتها هم دانستن آلوده ترین مناطق تهران و تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا خبر تاسف بار دیگری بود که باعث ناخوشی شهروندان ساکن تهران شد.

در حوزه بین الملل مردم خواستند بدانند هیلاری کلینتون چه کسی را مسئول شکست خود دانست؟ معمای حضور رئیس جمهور جدید در کاخ سفید هم برای مخاطبان مهم بود. چون آنها خواستند بدانند ترامپ کیست؟ چقدر ثروت دارد و چگونه رئیس‌جمهور شد؟ در بین دعوای انتخابات آمریکا هم خبر رسید احتمال دارد یک چهره آشنا برای ایرانیان و عراقیها یعنی "زلمای خلیل‌زاد" وزیر خارجه آمریکا ‌شود.

مشخصات فنی لو رفته هوآوی پی۱۰   هم برای مخاطبان سرویس آی.تی ما جالب توجه بود.

ماجراهای اعتراضات خیابانی در آمریکا باعث شد تا پرچم جدید امریکا بعد از انتخابات! پربازدیدترین مطلب طنز و کاریکاتور ما باشد.

57231

کد خبر 600549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    1 0
    گر حکم شود که مست گیرند در شهر هرانکه هست گیرند