ایسنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب از جزییات آخرین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان خبر داد.

ژاله فرامرزیان با بیان اینکه روسای ۳ کارگروه از ۴ کارگروه این شورای عالی به همراه نواب رییس انتخاب شدند اظهار کرد: حسین مرعشی و مرتضی مُبلغ به عنوان رییس و نایب رییس کارگروه استان‌ها برگزیده شدند.

فرامرزیان ادامه داد: حسین کمالی و مجید فراهانی نیز به عنوان رییس و نایب رییس کارگروه برنامه‌ریزی و تدوین راهبردها انتخاب شدند و در ادامه رییس کارگروه رایزنی و تعامل مرتضی حاجی و نایب رییس این کارگروه مهرعلیزاده با حداکثر آرا برگزیده شدند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: قرار بر این است تا آیین‌نامه این کارگروه‌ها در جلسه بعدی طرح و تصویب شود. البته گفتنی است کلیات شرح وظایف تمام این کارگروه‌ها در همین جلسه تصویب شده است.

فرامرزیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارگروه چهارم به نام کارگروه تدوین راهبردهای کلان و بلندمدت شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان قرار است به مسائل کلان بپردازد عجله‌ای برای تعیین رییس، اعضای آن و وظایفش وجود ندارد.

وی افزود: از همین‌رو قرار شد تا اعضای شورا پیشنهادات خود را برای این کارگروه تا جلسه آینده آماده کرده و با دیگر اعضای شورا در میان بگذارند.

فرامرزیان همچنین در ارتباط با تعیین سخنگوی شورای عالی سیاست‌گذاری نیز تصریح کرد: همان‌طور که قبلا گفته شد در آیین‌نامه تصویب شده است که وظیفه سخنگویی بر عهده رییس است  و تا زمانی که رییس شخص دیگری را به عنوان سخنگو معرفی نکرده باشد هیات رییسه زیر نظر محمدرضا عارف (رییس شورای عالی) مسئولیت سخنگویی را بر عهده خواهند داشت.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =