کاربران خبرآنلاین پیش‌بینی کرده‌اند که ایران می‌تواند سوریه را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های ملی ایران و سوریه در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2018 به مصاف هم می روند. تیم ملی ایران در این مسابقه از نظر کاربران خبرآنلاین شانس بالایی برای پیروزی دارد. در نظرسنجی انجام شده توسط خبرآنلاین؛ اکثریت کاربران رای به پیروزی ایران داده اند.
از میان حدود 10 هزار نفری که در این نظر سنجی شرکت کرده اند، حدود 85 درصد رای به برد ایران داده اند و حدود 10 درصد هم نتیجه بازی را مساوی و باقی، نتیجه را به سود سوریه پیش بینی کرده اند.


43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 601251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    فیفا و ای اف سی آبروی نداشته خودشان را با برگزاری این بازی بردند . در واقع یکی از بازی ها را پوچ برگزار کردند . استادیوم ملوان انزلی خیلی بهتر از این استادیوم بود . بازی بار فنی نداشت . معلوم شد که سوری ها چرا در بازی با کره نتیجه خوبی گرفته بودند سوری ها می توانند مطمئن باشند که در هر بازی خانگی می توانند لااقل روی یک امتیاز دیدارهای خانگی خودشان حساب باز کنند . اشتباه کئروش فقط این بود که نخواست به مایلی کهن رو بیاندازد برای دعوت تیم کامل ملوان بندرانزلی برای گرفتن نتیجه . آندو هم همان بهتر که در این زمین بازی نکرد چون حتماً مصدوم می شد . ما او را برای بازی های دیگر که حتماً بار فنی خواهد داشت لازمش داریم .