سامورایی‌ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک عربستان سعودی را شکست دهند و کره‌جنوبی هم با همین نتیجه از سد ازبکستان عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دیدار تیم های ژاپن و عربستان با نتیجه دو بر یک به نفع سامورایی ها به پایان رسید.در این بازی که در ورزشگاه سایتاما برگزار شد هیروشی کیوتاکه (45 - پنالتی) و گنکی هاراگوچی (80) برای ژاپن و اوساما هائوساوی (90) برای عربستان گلزنی کردند.

ژاپنی ها با این پیروزی 10 امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به عربستان در رده دوم گروه خودشان قرار گرفتند.در دیگر بازی‌های این گروه، امروز تایلند به مصاف استرالیا می‌رود و امارات مقابل عراق صف‌آرایی خواهد کرد.

در دیگر بازی حساس امروز هم از گروه ایران تیم های کره جنوبی و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیحه دو بر یک به سود چشم بادامی ها به پایان رسید.

این اتفاق در شرایطی افتاد که کره ای ها با یک گل از حریف خود عقب بودند اما در ادامه بازی  با دو گلی که وارد دروازه ازبکستان کردند توانستند با پیروزی از زمین خارج شوند.نام تائه هی در دقیقه 67 و کوجا چئول در دقیقه 86 برای کره و بیکماجف در دقیقه 25 برای ازبکها گلزنی کردند.

با این پیروزی کره جنوی هم امتیاز با ایران شد.البته با این تفاوت که بازی ایران و سوریه در جریان هست و نتیجه این بازی در گروه اول این رقابت ها تاثیر گذار خواهد بود.

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 601265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    1 1
    گول امتیازات زیاد عربستان را نخورید . امسال عربستان با رده سومی می رود به بازی پلی آف آسیا و در دو بازی رفت و برگشت مقابل ازبکستان حذف خواهد شد .