سازمان های مردم نهاد برای حذف مسائل غلط از فرهنگ جامعه برنامه ریزی کنند

ایرنا نوشت : استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان های مردم نهاد باید به منظور حذف برخی از مسائل غلط که در فرهنگ جامعه رسوخ پیدا کرده است، برنامه ریزی علمی، فرهنگی، اصولی و منطقی داشته باشند.

قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر حمایت و تقویت سازمان های مردم نهاد از سوی مدیران اجرایی افزود:مدیران اجرایی باید نسبت به شناسایی و واگذاری برخی امور قابل واگذاری به تشکل های غیردولتی اقدامات لازم را انجام دهند.


وی تصریح کرد: سمن ها می توانند در مدیریت و رفع برخی مشکلات اجتماعی مانند مبارزه با موادمخدر، مسئولان اجرایی را یاری دهند.


رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری به تلاش های غرب برای ضربه به نظام اسلامی و تضعیف اعتقادات جوانان اشاره و اظهار کرد: اعضای تشکل های غیردولتی در خنثی کردن توطئه های بیگانگان نقش اساسی ایفا می کنند.


وی گفت: به همین منظور دستگاه های اجرایی مرتبط باید در ارائه آموزش های لازم به اعضای سمن ها به ویژه در زمینه های ایده پردازی، کارآفرینی و مهارت افزایی اقدامات لازم را انجام دهند.


استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: توجه به اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت خانوارها، خودکفایی در تولید و ارتقای زیرساخت ها از مهمترین اقدامات دولت یازدهم در سه سال گذشته به منظور خدمات دهی به مناطق محروم و کمترتوسعه یافته کشور مانند چهارمحال و بختیاری است.


سلیمانی دشتکی اظهار کرد: اعضای سازمان های مردم نهاد در دستیابی سریع تر به موفقیت های کسب شده در این زمینه نقش مهمی برعهده داشته اند.


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فعالیت تخصصی سمن ها می تواند در شناسایی مشکلات جامعه و برنامه ریزی برای رفع آنها تاثیر بسزایی داشته باشد.


عبدالرحمان قاسمی نافچی تاکید کرد: به همین منظور برنامه ریزی برای هدایت فعالیت سازمان های مردم نهاد به سمت و سوی مسائل تخصصی انجام شده است.


گفتنی است 502 سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری مجوز فعالیت دارد که از این تعداد 185 سمن در حوزه اداره کل ورزش و جوانان استان مشغول به فعالیت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 601569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =