کرج صاحب هتلی مدرن می شود / اعتبار ۵ هزار میلیارد ریالی مجموعه گردشگری اکو پلازا

کلنگ احداث مجموعه گردشگری، اقامتی، تفریحی اکو پلازا در شهرستان کرج توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به زمین زده شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز، همزمان با سی و سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید، دکتر زهرا احمدی پور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در شهر کرج ،کلنگ مجموعه گردشگری، اقامتی و تفریحی اکو پلازا را به زمین زد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بسیار خوشحالم در مراسم کلنگ زنی مجموعه ای حضور دارم که با شاخص های زیست محیطی طراحی و ساخته خواهد شد. امیدوارم توجه به شاخص های زیست محیطی به عنوان یک اصل در احداث سایر سازه های گردشگری و اقامتی مورد استفاده قرار گیرد.
احمدی پور افزود: احداث هتل و مرکز اقامتی در شهرستان کرج باید به یک هدف گذاری مشخص تدوین و تعریف شود و ما در آینده نزدیک شاهد احداث هتل های بیشتری در این شهرستان خواهیم بود.
معاون رئیس جمهور اضافه کرد: این موضوع که کرج مستقل از استان تهران به عنوان مقصد گردشگری معرفی شود اتفاق خوبی است که باید باتبیین سیاست های مناسب این امر را محقق کرد.
گفتنی است مجموعه اقامتی، تفریحی، گردشگری، اکو پلازا در زمینی به مساحت ۶۳ هزار مترمربع در منطقه عظیمیه کرج با حجم سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در کرج احداث خواهد شد.
این مجموعه با زیربنایی بالغ بر۴۲ هزار ۸۳۰ متر مربع و با ظرفیت ۲۵۰ هزار نفر اقامت سالیانه دارای ۲۵۰ اتاق، مرکز همایش ها، کتابخانه، بخش های مختلف پذیرایی و ورزشی است.
به عنوان اولین هتل مرکز برگزاری تخصصی همایش ها  در کشور مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و در زمان بندی بین سه تا پنج سال تکمیل خواهد شد و با بهره برداری از این مجموعه زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقم فراهم خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 602059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =