۰ نفر
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

ایلنا نوشت: مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «در کوچه پس کوچه‌های پاریس» سه‌شنبه دوم آذر برگزار می‌شود.

جهانگیر هدایت با اعلام خبر انتشار کتابی درباره صادق هدایت گفت: از کتاب «در کوچه پس‌ کوچه‌های پاریس» که به بخشی از خاطرات صادق هدایت در پاریس می‌پردازد؛ سه شنبه دوم آذرماه رونمایی می‌شود.

او ادامه داد: این کتاب شامل خاطراتی است که به زمان تحصیل عیسی هدایت و صادق هدایت در پاریس مربوط می‌شود. عیسی هدایت تمام وقایع روزانه آن روزها را نوشته است.

هدایت افزود: تمام خاطرات آن دو سال را به همراه عکس‌ها و کارت‌پستال‌های مربوط به آن‌ روزها را در این کتاب جمع‌آوری کردم. این کتاب توسط انتشارات پوینده منتشر می‌شود.

او با بیان اینکه مراسم رونمایی از این کتاب همراه با جشن امضا نیز است؛ گفت: علاقه‌مندان به صادق هدایت می‌توانند کتاب‌های دیگری که با موضوع برادرم است را نیز برای گرفتن امضا به همراه خود بیاورند البته تاکید می‌کنم این کتاب‌ها باید مورد تایید من نیز باشند چراکه بسیاری از کتاب‌هایی که درباره صادق است با اشکالات بسیاری همراه است.

مراسم رونمایی از کتاب «در کوچه پس کوچه‌های پاریس» روز سه‌شنبه دوم آذرماه از ساعت 17 تا 19 در کتابفروشی بوکلند واقع در خیابان ولیعصر، خیابان مقدس اردبیلی، ساختمان پالادیوم، طبقه سوم، کتابفروشی بوکلند برگزار می‌شود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 603488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =