ترکاشوند تاکید کرد: پژوهش، محور اصلی فعالیت‌های زیرساختی مدیریت شهری کرج است

شهردار کرج با اشاره به رویکرد عمرانی و خدماتی این دستگاه در راستای ارتقاء توسعه شهر و افزایش رفاه شهروندان اظهارداشت: مدیران اجرایی شهرداری ایران کوچک پیوسته به دنبال آنند تا با تکیه بر پژوهش به عنوان یکی از محورهای مهم تحقق توسعه پایدار شهری پیش از انجام هر گونه فعالیت ساختاری و عمرانی تمهیدات خود را بر مبنای اقدامات کارشناسانه اتخاذ کنند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و گفت: در عصر کنونی يكي از عوامل اصلي پيشرفت و توسعه زیرساخت ها توجه هر چه بیشتر به امر پژوهش است.
شهردار کرج با بیان اینکه آموزش و پژوهش از مولفه های اساسی در پیشبرد اهداف مختلف می باشد، اظهار داشت: دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان باید بر حسب ضرورت هاي اقتصادی، اجتماعی و زیرساختی به این دو اصل توجه داشته باشند تا به موفقیت های چشمگیری در حوزه خود دست پیدا کنند.
ترکاشوند با تاکید بر اینکه فعالیت‌های شهرداری کرج نیز بر پایه پژوهش می باشد، بیان کرد: این مهم از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف شهری است و در اجرای برنامه های مختلف از جمله عمران و خدمات نقش راهبردی دارد.
این مسئول یادآور شد: پژوهش موجب تسهيل در تحقق رويكرد علمي در مديريت شهري مي شود و پايه هر نوع تحول در مديريت شهري، اقدام بر مبنای اطلاعات به دست آمده از پژوهش می باشد.
وی در پایان تاکید کرد: بی شک اختصاص بودجه های منطقی و مناسب در امر پژوهش های کاربردی در کنار تعریف دقیق مساله و نیاز پژوهشی و کاربست نتایج حاصل از آن می تواند نوعی سرمایه گذاری کمی و کیفی در بدنه مدیریت شهری باشد و موجبات بالندگی این نهاد را در جهت ارتقای خدمت رسانی به شهروندان فراهم آورد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 603986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =