توسعه زیر ساخت های مخابراتی در مجموعه های صنعتی کشور ضرورتی انکار ناپذیر است که باید به آن اهتمام ویژه داشت.

به گزارش خبرآنلاین البرز: مدیر کل مخابرات استان البرز با بیان این مطلب افزود : با توجه تغییراتی که در صنعت ای تی رخ داد و اثار آن در حوزه کسب و کار نمایان شد ، صنعتگران نیز به عنوان صاحبان کسب و کار باید با این تحولات همگام باشند .
وی گفت : برای اینکه بتوان این زمینه را برای کسب و کار ها و صنعتگران فراهم کرد ، نیازمند تامین زیر ساخت های متناسب با آن هستیم .
همت زاده با بیان اینکه کل زیر ساخت های ارتباطی در ایران تا به امروز بر روی یک کابل مسی بوده اظهار کرد : ما برای ایجاد تحول در صنعت آی تی به فیبر نوری تغییر استراتژی دادیم و این اولین گام ما برای ورود به دنیای تکنولوژی های های تک بشمار می رود.
وی اذعان داشت : اگر در فضاهای صنعتی کشور فیبر نوری ایجاد شود، کسب و کار های صنعتگران نیز همراه با آن متحول خواهد شد و با به روز کردن صنعت ، حوزه کار آفرینی موفق تری خواهند داشت .
مدیر کل مخابرات استان با اساره به اینکه در حوزه سرمایه گذاری خارجی اگر این زیر ساخت ها ایجاد شود مطلوبیت بیشتری ایجاد می شود بیان داشت : سرمایه گذاران خارجی در اولین پرسش خود به دنبال بستر های ارتباطی مناسب برای سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی هستند که اگر این خلا وجود داشته باشد در این حوزه موفق نخواهیم بود.
وی همچنین با ابراز امیدواری از این که این کار مورد استقبال صنعتگران قرار گیرد؛ افزود : مخابرات تنها یکی از اپراتورهایی است که در این زمینه فعال است اما اپراتورهای دیگری نیز در این زمینه کار می کنند که می توانند به عنوان بخش خصوصی به این مهم ورود کنند اما از آنجا که زیر ساخت های اصلی کشور در حوزه ارتباطات در اختیار مخابرات است ، کار برای ما آسان تر خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =