رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت: در 8 ماه گذشته تعداد 2 هزار و 352 نفر از مصرف‌کنندگان و عمده فروشان مواد مخدر نیز دستگیر شده‌ و در این راستا چندین باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ هادی نجاریان، که در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: در هشت ماهه امسال دو تن و 71 کیلو تریاک و 32 کیلو هروئین در همدان کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت 17 کیلو حشیش و 18 کیلو سایر مواد مخدر از قبیل کراک و غیره نیز کشف و ضبط شده است.

نجاریان، با اشاره به اینکه در هشت ماهه امسال 80 هزار قرص غیر مجاز که توسط خرده‌فروشان در مرکز شهر توزیع می‌شد، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان کشف و ضبط شده، گفت: تعداد یک‌هزار و 511 فقره عملیات در قالب طرح پاکسازی و 29 طرح مباحثه‌ای در همدان انجام شده است.

وی اظهار داشت: در هشت ماهه امسال 40 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند، و تجمع معتادان متجاهر در مناطقی از شهر که موجب نارضایتی مردم بود نیز در یک عملیات جمع‌آوری و پاکسازی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با عمده فروشان مواد مخدر به توفیقات خوبی دست یافته‌ایم، یادآور شد: بیش از 100 نقطه از اماکن مخروبه شهر نیز که محل تجمع معتادان بود در حال حاضر ساماندهی شده است.

وی در خصوص اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه روستایی نیز بیان کرد: روستای «یسرلو» در بخش قهاوند همدان، یکی از مناطق آلوده به توزیع مواد مخدر است که امسال 8 باند توزیع مواد مخدر در این منطقه شناسایی و توسط پلیس دستگیر شده است.

نجاریان در خصوص کشت گیاه شاهدانه در همدان با بیان اینکه خوشبختانه کشت خشخاش در همدان نداریم، گفت: در خصوص کشت شاهدانه نیز با توجه به شیوع مصرف ماده مخدر «گل» در بین جوانان، باید برای سال 96 این موضوع با برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر و روستا مدیریت شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =