یاسر بختیاری: دوست دارم برای صعود به جام‌جهانی بخوانم/فوتبالی نیستم ولی طرفدار تیم‌ملی هستم

خواننده مطرح رپ ایران اخیرا با چند ملی پوش دیدار داشته است.

خبرورزشی نوشت؛ یاسر بختیاری، با نام هنری یاس. چهره محبوب رپ فارسی. اولین خواننده رپ ایران که توانست مجوز بگیرد. با محبوبیت فراوان. آهنگ های اثرگذار با مضمون های اجتماعی. شاید به خاطر اینکه از درد می خواند و از مشکلات روز جامعه، تا این حد محبوبت به دست آورده است. او متولد 1361 است. از مسجد سلیمان می آید، جایی که می گویند فوتبال اولین بار از آنجا وارد ایران شد. به یاس لقب سلطان رپ فارسی را داده اند.
شاید بپرسید یاس چه ربطی به ورزش دارد؟ اخیرا تصاویری از این خواننده محبوب منتشر شده که نشان می دهد در کافه اش با سه بازیکن تیم ملی دیدار داشته است؛ با اشکان دژاگه، علیرضا حقیقی و سروش رفیعی و البته فرشید احمدزاده بازیکن پرسپولیس. در این جمع دوستان مشترک آنها هم حضور داشتند.
یاس که کم مصاحبه می کند و چهره ای رسانه ای به حساب نمی آید، این بار سکوتش را می شکند و درباره دیدار اخیرش با بازیکنان تیم ملی حرف هایی می زند. اولین سوال از او این است که آیا اصلا فوتبال دنبال می کند؟ اگر فوتبالی نیست چه شد که با بازیکنان تیم ملی دیدار کرد. یاس مکثی می کند و پاسخ می دهد: «ببیند بالاخره من همیشه طرفدار تیم ملی بوده ام. تیم ملی کشورم است. باید بگویم من فقط بازی های ملی را می بینم و زیاد بازی های باشگاهی چه داخلی و چه خارجی را دنبال نمی کنم. درباره دیدار با ملی پوش ها هم باید بگویم به هر حال اشکان و دیگر بچه ها یکسری کارهای من را شنیده بودند. یک تمایل دو طرفه بین ما وجود داشت تا همدیگر را ببینیم. یکسری دوست مشترک هم داشتیم که عامل قول و قرار را گذاشتند و همدیگر را ملاقات کردیم.»
ولی آیا یاس با فوتبالی ها ارتباط دارد؟ «همانطور که گفتم من خیلی فوتبالی نیستم به همین دلیل ارتباط زیادی هم به فوتبالی ها ندارم ولی چون این تمایل بین من و بازیکنان تیم ملی بود، منتظر فرصتی برای ملاقات هم بودیم. بعد از بازی کره جنوبی بود که این سه عزیز را دیدم و با هم حرف های زیادی زدیم. باید بگویم دیدار خیلی خوبی بود.»
یاس و بازیکنان تیم ملی حرف فوتبال هم زدند؟ او پاسخ می دهد: «بیشتر درباره مسایل و موضوعات دیگر بود. من فوتبال بلد نیستیم به خاطر همین زیاد درباره فوتبال حرف نزدیم. درباره چیزهایی صحبت کردیم که بین مان اشتراکاتی درباره آنها وجود دارد.»
یک سوال مهم از این خواننده محبوب؛ آیا او دوست دارد برای فوتبال هم بخواند؟ وقتی تیم ملی به جام جهانی صعود می کند، خواننده هایی هستند که با ساخته های خود، به عموم انگیزه بیشتری می دهند و حضور در این تورنمنت معتبر را هیجانی تر می کنند. ولی آیا در صورت صعود ایران به جام جهانی، یاس برای ایران می خواند؟ او با لبخند پاسخ می دهد: «حقیقتش این است که وقتی با اشکان و بچه های دیگر حرف زدم و آنها را از نزدیک دیدم، فوتبال را حالا بیشتر دوست دارم و الان برایم جذاب تر است. انشالله اگر تیم ملی به جام جهانی برود و ترانه خوبی داشته باشم، دوست دارم برای این صعود بخوانم.» او مکثی می کند و حرف های خود را اینطور به پایان می رساند: «البته این در حد حرف است. هنوز جدی و عمیق به این موضوع فکر نکرده ام و باید ببینیم در آینده چه پیش می آید.»

 


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    6 4
    یاس عشقه،اما شنیدم استقلالیه.اگه پرسپولیسی بود عشقتر میشد