خبرگزاری صدا و سیما نوشت: مدیرعامل راه آهن علت سانحه برخورد دو قطار در سمنان را اعلام کرد.

پورسید آقایی مدیرعامل راه آهن در این زمینه گفت:قطار مشهد تبریز به دلیل سرمای هوا و یخ زدگی سیستم ترمز در مسیر متوقف می شود در فاصله ۵ کیلومتری سمنان متوقف می شود و مورد را به سیستم ctc شاهرود به عنوان مرکز کنترل اطلاع می دهد و به کل سیستم توقف قطار اطلاع داده می شود و چراغ برای تردد قطارها در مسیر قرمز می شود درهمین زمان قطار مشهد سمنان در مسیر متوقف می شود .

او افزود: متاسفانه در این زمان به دلیل تغییر شیفت مسئول کنترل فرد جایگزین از سابقه قرمز شدن چراغ بی اطلاع بود و وقتی رئیس قطار مشهد سمنان مجددا کسب تکلیف می کند به وی گفته می شود که مسیر باز است و مشکلی نیست شاید چراغ به دلیل برودت هوا قرمز مانده است لذا به وی تلگراف می شود که حرکت کند

آقایی اضافه کرد: قطار مشهد تبریز در پشت یک پیچ متوقف شده بود لذا قطار مشهد سمنان وقتی با قطار پیش رو مواجه می شود به شدت با کوپه های انتهایی قطار مشهد تبریز برخورد می کند.

4242

کد خبر 605706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 70
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 26
  • بی نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    189 7
    وقتی یک ادم ضعیف استخدام میکنن میذارن مسئول کنترل همین میشه...اه
    • رضا A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
      0 0
      ادم ضعیف نبود زود قضاوت نکن من ایشونو میشناسم بیست سال سابقه کار داره ادم باهوش و مسولیت پذیر بود یکی از خوبها. تا حال اشتباهی نداشته تو این مدت ولی اتفاق یدفعه می افته.. متاسفانه
  • کوروش درخشان‬‎ DE ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    94 7
    پیشنهادات جهت پیشگیری و جلوگیری از سوانح ریلی : 1.نصب دائمی چراغ بزرگ قرمز رنگ چشمک زن مه شکن در جلو و عقب هر قطار با برق اختصاصی در هر طرف قطار دو چراغ 2.همراه داشتن چند چراغ قوه بزرگ با نور قرمز رنگ و چشمک زن و مه شکن جهت اعزام پرسنل به جلو و عقب هر قطار به هنگام توقف اضطراری 3.نصب رادار و سنسورهای قدرتمند مانع یاب در جلو و عقب هر قطار با برد حداقل 1000 متر 4.نصب آینه های محدب بزرگ با گرمکن و برق اختصاصی جهت زمان سرما در سر پیچ ها در طول مسیر 5.ارائه شماره های موبایل و بیسیم روسای قطارها به تمام روسای قطارها با رمز اختصاصی یک روز مصرف 6.الزام متصدیان مرکز راهبری به عدم تغییر شیفت در صورت وقوع توقف قطار و حادثه همچنین الزام به ثبت ترددها و توقف ها در سامانه و نگاه به آنها
    • بی نام IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
      67 1
      فکر کردی خوشون بلد نیستند ؟باید مناقصه بزارند و آشناهاشون برنده بشه و بعد برادر زاده و خواهر زاده هاشون استخدام بشند
  • سهیل A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    202 4
    مدیران و مسئولین سفارشی و بی سواد طفلکی خانواده های چشم به راه و داغدار
  • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    196 5
    احسنت به این مسئول شیفت٬حتما سرش تو واتساپ و تلگرام بوده و پاش رو پاش و در حال نوشیدن چای داغ
  • مهدی A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    143 2
    الکی مثلا اولین باره که مسئول شیفت عوض میشه و گزارش نمینویسه
  • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    170 2
    تغيير شيفت، مگه هنوز عهد دقيانوسه چي پي اس ندارن كه موقعيت هر قطار خود راننده ها ببين چراغ قرمز به علت برودت هوا سرد مونده، يا خدا جون مردم دست كياست
  • كسري RO ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    96 6
    اون مسؤول بي مسووليت رو بايد انفصال خدمت بدهند
  • بی نام A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    111 2
    ادم باورش نمي شه به خاطر يك تغيير شيفت اين اتفاق بيافتد معلوم مي شود كه كاركنان به حساسيت كارشان اگاه نبوده اند و راحت كارمند قبلي بدون اطلاع دهي به جايگزين رفته اين يك اشتباه انساني فاجعه بار است
  • بدون نام ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    107 2
    پس شيفت عوض شده مقصراصلي ساعت عوض شدن شيفت بوده آخي بنده خدا .جمع كنيداين بچه بازيهارويعني چي مسله به اين مهمي وباتغييرشيفت بايدفراموش بشه اين اتفاق اگه كشورهاي اروپايي ميافتاد تاريس جمهورهم ماخذه ميشدفقط توايران ه كه همه چي وگردن يه نفرميندازند.
  • علی RO ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    169 3
    این حادثه انقدر بزرگ هست که تیتر اول شما باشد وبماند متاسفم برای شما وکل خبرگزاریها وکل جامعه خبری که دابسمش سرهنگ علیفر و مسخره بازیهای دیگر جالبتر ومهمتر است
    • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
      35 4
      ندیدی مگه بیست و سی امروزم به خاطرات احمد رضا عابد زاده اختصاص داشت
  • بی نام A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    142 7
    صدا و سيماي ميلي خوابه. انگار نه انگار اين همه انسان فوت كردند.
  • احمدی A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    آقا تقصیر پزشکا بوده بنظر من. پزشک قطار
    • بی نام RU ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
      41 3
      جلف سبک
    • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
      56 3
      نه تقصیر آموزش و پرورشه که امثال شماها را خواندن و نوشتن یاد داده بدون اینکه پرورش بده.....
    • بی نام A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
      7 32
      دکان پزشکان کرکرهاش بالا رفت .به امید بیماران جدید
    • آریانا RO ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
      1 4
      هه پزشک قطارو خوب گفتی آقا این آقای احمدی به شوخی یه چیزی گفته 200 تا نظر منفی دریافت کرد بیچاره
  • بی نام A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    73 4
    قطعا ايشان بايد استعفا داده شود تا جبران ندارم كاري و ضعف مديريتي را بدهد چطوري مسئول شيفت قبل به شيفت جديد اين موضوع را نگفته مگر ممكن است
  • بی نام A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    76 4
    خدا به بازمانده ها صبر بده
  • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    138 4
    فیلم هندی تعریف میکنن؟ یعنی اون کسی که شیفتش تموم شده به نفر بعدی نگفته چه اتفاقی افتاده؟ بازم آقایون خیلی راحت تمام تقصیراتو انداختن گردن ضعیفترین فرد.
    • پیرمرد IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
      23 1
      اقای مدیر احتمالا در جریان تغییرات نیستند همه چیز الکترونیکی شده و خودکار کنترل میشه
  • بی نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    109 2
    به همین راحتی با سرنوشت این همه آدم بازی شد
  • شهروند ایرانی RO ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    25 2
    در کل نباید از خونه بریم بیرون راننده اتوبوس ها که همه خوابن هواپیما ها هم با صلوات باید سوار شد این هم از قطارها
  • بی نام A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    28 1
    بالای 40 نفر کشته و بالای 100 نفر مصدوم بخاطر یه تغییر شیفت چقدر راحت مسئولیت های به این سنگینی رو میسپارن دست یکسری آدم بیخیال و بیسواد به همین راحتی از سابقه قرمز شدن چراغ بی اطلاع بوده به همین راحتی نمیدونم اون مسئول کنترل و تمام مقصرین این حادثه به چه رویی میخوان دیگه زندگی کنند
  • مسعود صفاریان A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    32 1
    یعنی الان با چه رویی میخوان به خانواده ها بگن علت جان باختن عزیزانتون تعویض شیفت بوده ؟؟ کاش الان هم فانوس و یه ریز علی بود .
  • ناشناس A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    22 1
    میشه کمتر افراد بی مسئولیت استخدام کنید؟
  • بی نام A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    27 1
    کاش ریز علی خواجوی بود و جلوگیری میکرد از مسؤولین بهتر بود
  • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    24 1
    همش بخاطراينه که نسل ريزعلی خواجوی توکشورماازبين رفت
  • بی نام DE ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    25 3
    یه دکتر اگر این کار رو با یه مریض کرده بود الان همه میگفتن که وزیر بهداشت باید استعفا بده. این آقا این همه آدم رو به کشتن داده، حداقل باید مسئولین راه آهن استعفا بدن برن دنبال یه کاری که مسئولیت کمتری داشته باشه.
  • علی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    31 4
    چرا صدا سیما چیزی نمیگه؟ باید عزای عمومی اعلام کنند.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    24 2
    تا سفارشیها در مسند بی مسئولیتی باشن همینه مردم بدبخت باید تاوان بدهند
  • بی نام A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    25 1
    البته حادثه در هر شغلی رخ میدهد اما....در زمان فعلی که اینتر نت پوشش کامل داره باید ناوبری ریلی بصورت انلاین در مونیتور قطار ها قرار بگیره و رانندگان قطار خودشان از مسیر ،مکان،سرعت قطارهای محور اصلی مسیر و... مطلع باشند.اینکه تغییر شیفت بوده مال قرن بوغ است که قطار ها با بوغهای ممتد علامت میدادند.رئیس ایستگاه در نهایت باید پاسخی مستند و علمی بدهد .
    • بی نام A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
      0 0
      حادثه در کار پیش میاد،اون حادثه نجاریه دوست گرامی نه قطار
  • ناشناس A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    21 1
    الان همه دنبال فرستادن آدم به کرات دیگه هستن.ما تو تصادف قطار 44 کشته میدیم.اونم تا الان.حالا واقعا چند نفر تا آخر بمیرن کسی نمیفهمه.صداسیما باید پوشش خبری کاملتری میداد.این خبر از تیراندازی تو خارج مهمتر نیست؟
  • بی نام IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    15 1
    یعنی اینفدربی قانون و الکیه که مدیر عامل به همین راحتی میگه شیفت که عوض شده شیفت جدید بی اطلاع بوده انگار میخاسته نون بخره وقتی مدیر عامل میاد این حرفو میزنه کارمند ببین جه میکنه موضوع به این مهمی که مستقیم با زندگی وجان مردم ذر ارتباط بوده رو بی اطلاع بوده آقای مدیر عامل این کلمه جان 400 نفر رو گرفته .داعش نمی تونه تو 1ماه این کارو بکنه که شما کردی بی اطلاع بوده واقعا متاسفم
  • بی نام IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    28 1
    تو ایران چیزی که خیلی ارزون و بی اهمیت جون آدمهاست همه این دلیلهایی که میآرن بچه گانس آقا جون یه عده انسان بیگناه از دست رفته خانواده ها از هم پاشیده و بی سرپرست وداغدار شده همین سبویی بشکست و آبی ریخت واقعا که متاسفم از این همه بی مسئو لیتی که مسئو لین دارن .... .
  • بی نام RO ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    16 1
    تا کی بی مسولیتی،
  • سعید زمانی IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    18 1
    به همین سادگی جون مردم گرفته میشه، الان میگن قسمت و سرنوشتشون بوده، حذاقل عکس العمل مسئولین استعفای فوری وزیر راه و معاون حمل و نقل ریلی، مدیر عامل راه آهن و محاکمه سریع عاملین این حادثه
  • حميد IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    25 1
    لطفا خبرآنلاين يك گزارش در خصوص اتاق فرمان و مركز كنترل ايستگاه هاي قطار كشور و بروز بودن آنها نسبت به آمريكا و اروپا تهيه كند من فكر كنم تجهيزات اين اتاق كنترل ها مربوط به جنگ جهاني دوم باشد
  • محمود A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    23 1
    اگه دهقان فداکار بود اینطور نمیشد.
  • محمد IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    23 1
    یعنی یک سیستم کامپیوتری منظم برای ثبت رخدادهای به این مهمی وجود نداره؟ بابا ما سرباز بودیم سر چهارراه بعد از تحویل شیفت گزارشمون رو تو فایل اکسل ثبت میکردیم. این چه وضعشه آخه؟ انتقال لسانی مگه هنوز هست؟
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    38 1
    مگه با بچه طرفيد كه توضيحات در حد پيش دبستاني ميديد؟ ملت رو چي فرض كرديد؟ مگه ميشه خبر به اين مهمي تو تعويض شيفت به نفر بعدي گفته نشه؟ درضمن تو تصاوير كه پيچي ديده نميشه. فقط بي مسئوليتي خودتونه.
  • حسام اف A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    19 2
    مگه مرکز استان سمنان نیست پس چرا باید راه آهن مهم شمال شرق کشور در یه شهرستان باشه احتمالا اون زمان وزیر نیرو یا خانم ایشان شاهرودی بودن چرا حوادث این 20سال اخیر را کسی بررسی نمیکنه چند تا سانحه همش تو این مسیر چرا چرا چرا بیچاره انسانهایی که به ذوق سفر در خواب سوختند
  • مرتضی A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    27 2
    تو عصر ارتباطات آنلاین خیلی تعجب آوره ، یاد دهقان فداکار افتادم. رئیس قطار ها حداقل یک کانال تو تلگرام بزنن این جور وقتها با هم در تماس باشند بد نیست تا فاجعه پیش نیاد.
  • طاهی A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    11 10
    خدا صاحب اصلی را برسونه.فقط همین
    • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
      0 0
      الهی امین... خدایا به بازماندگان صبر بده و ب مسوولین انصاف
  • نسیم A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    33 2
    جون 44 نفر فقط به خاطر بی اطلاع بودن مسئول... خدایا کجا زندگی میکنیم؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    22 1
    حرفی ندارم برا گفتن. ولی اینو بدونم مسئولین اینا که تو آتیش سوختن بی جان نبودن. زنده بودن نه مرده.
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    9 16
    نه بابا تقصیر دولت قبلیه
  • علی A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    27 5
    سلام بچه ها ، اینکه تقصیر رو بندازیم گردن این یکی اون یکی کار دزست نمیشه ... دو روز دیگه خودمون هم میخوایم بریم مشهد ، اینطوری امنیت نداریم باید از مسئولین جواب قانع کننده ای بشنویم در رابطه با این فاجعه ، این اولین بارشون نبود. امیدوارم آخرین بارشون باشه. جان آدمیزاد چیز کمی نیست که دست مسئولین ناوارد بیافته ... همه ی دولت ها حتی دولت های قبلی هم این مشکلات را داشتند ، مسئولین از فکرهای بیهوده ی پوچ خودشون باید در بیان ، تا مردم درشون نیاواردن.
  • یک هموطن A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    ده ها سال پیش ریز علی دهقان فداکار تونست یه تنه از یک حادثه بزرگ جلوگیری کنه ؛ حالا تو قرن بیست و یکم چنین فاجعه ای اتفاق میفته ؛ واقعا جای تاسف داره . . . علت عنوان شده هم که نمک به زخم پاشیدنه ؛ آخه این چه دلیلیه ؟ مگه امکان داره شیفت قبلی چنین مورد مهمی رو به شیفت بعدی اطلاع رسانی نکنه توی دو روز این همه هموطنان مون در دو حادثه کشته شدند . . . خدا همشون رو رحمت کنه و به خانواده هاشون صبر بده . . .
  • ناشناس A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    واقعا که... رسانه های ملی ما حادثه ی ریلی که تو هند اتفاق افتاد رو ببشتر بهش توجه کردن نسبت به این اتفاق که شوک عظیمی به همه ی کشور وارد کرد.. افسوس
  • نوید A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    19 6
    این خبر به شدت غیرمنطقی به نظر میاد. شاید مساله چیز دیگری است
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    1 0
    جاي ريزعلي خالي بود
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    1 0
    اينجا ايران است
  • فهیمه DE ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    1 0
    تسلیت عرض میکنم به تمام هموطنان عزیزمان مخصوصا هموطنان آذری زبانمان غم دردناک و غیر قابل باور
  • سیما ES ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    1 0
    مسخرشو در آوردید ديگه. باورم نميشه جون آدما انقدر بی ارزش باشه. امنیت نداریم ما.
  • نگار US ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    1 0
    همشون باید استعفا بدن
  • مریم A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    4 0
    خواهر من یکی از مسافرهای قطار سمنان مشهد بودند که به لطف خدا و همت یه جوون 18 ساله دانشجو از که شیشه قطار رو شکسته و مسافرا رو تا جایی که تونسته به بیرون پرت کرده ، از مرگ حتمی نجات پیدا کردند. واقعا حادثه وحشتناکی بوده . سوختن و جزغاله شدن بغل دستیت که تا چند دقیقه پیش داشت آبمیوه میخورد ، مامور قطاری که این واگن پنیرخامه ای ها رو پخش کرد و رفت واگن جلو و دیگه .... به تعداد کشته ها و مصدوم ها داستان تلخ و دردناک وجود داره که مسوولین حتی زحمت شنیدنش رو به خودشون نمیدن . مهم اینه که بیمه بودن ..... خخنده داره در این که مسوولین باید عذر خواهی کنند واستعفا بدن شکی نیست اما مساله اصلی اینه که این جور بی مسوولیتی مسوولین واسه ما عادی شده امروز خبرگذاریها پره ولی پس فردا سرچ کنی 2 days ago .
  • مریم A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    3 0
    خیلی زود فراموش می کنیم و خانواده های داغدیده رو تنها میگذاریم که نهایتا زورشون به کجا میرسه ؟ به اینکه بعداز کلی بدو بدو و طی روال قانونی بیمه بهشون دیه پرداخت کنه . واقعا باید فکری کرد یه حرکتی زد نباید از وزیر راه تا پرسنل کنترل خط کسی قصر در بره . تا زمانی که هر بی مبالاتی به راحتی فراموش بشه وضع همین خواهد بود . منتظر باشیم شاید نفر بعدی خودمون یا عزیزانمون باشن .
  • بی نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    2 0
    برید مردم دیگه بااین حرفها آشنا شده اند برای خودمون متاسف
  • مردم A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    2 1
    تو کشورای دیگه امن ترین سیستم حمل و نقل قطار هست ولی تو ایران خطرناک ترینش قطار شد.من میخواستم آخر هفته با قطار برم تهران که الان کاملا منصرف شدم
  • ناشناس A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    3 0
    همینه یا تکذیب میکنند یا شایعه اس یا تقصیر آستینم یا قسمت این بود اگه عزیز های خودشون بود انوقت میفهمیدن تو کار نباید سهل انگاری کرد
  • مهدی A1 ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    2 0
    آقا من این حادثه رابه همه خانواده ها ومردم داغدارتسلیت میگم ولی چرا مساله کنترل حرکت قطارها به این مهمی فقط یک متصدی داره حداقل برای هرشیفت باید سه نفرباشندیک نفرباشد شاید خودش دچارحادثه یاسکته شد بعد این پست به این مهمی که با جان مردم سروکارداردخالی بماندراه آهن با این همه درامدنبایددراین پستهای حساس بفکرصرفه جویی درهزینه باشدواین اشکال رفع شودتابازشاهداینگونه حوادث تلخ و غمبارنباشیم
  • پوست کن مرغ IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    1 0
    به همین راحتی تصمیمات اشتباه گرفته میشه و جون این همه آدم به خطر میوفته...این یه موضوع جدی و خطرناک بود باید پیگیری میشد و بعد از مطمئن شدن به راننده اجازه ی حرکت داده میشد
  • تیرداد RO ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    2 0
    ۲۸ سال است که بطور نوبتکاری و شیفت مشغول فعالیت می باشم ؛در شرح وظایف و دستورالعمل های خدمه سوزن بانی ؛ راننده قطار و مسئولین کنترل خطوط راه آهن؛ چراغ قرمز یعنی خطر فعلیت یافته و قریب الوقوعی که قصور از آن باعث ایجاد ضایعه انسانی و کشتار مسافرین بی گناه می شود و به فرض محال حتی اگر مسولین شیفت قبلی چنین رویدادی را به شیفت بعدی گزارش نکرده باشند ؛ شیفت جدید بنابر مسئولیت مدنی و اداری وظیفه دارد مجددا با ایجاد ارتباط با قطار های در حال تردد ؛از اوضاع و احوال و بی خطر بودن عبور آنها اطمینان حاصل نموده و سپس به آنها اجازه عبور دهد . در غیر اینصورت باید هر روز در خطوط راه آهن شاهد چنین فجایعی می بودیم .علاوه براینکه بدون اقراق باید بگویم کمترین حادثه و تلفات بوقوع پیوسته در راه آهن در طو
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    0 0
    اینا همش توجیه کرد ن کاره ..یعنی اینقدر بیحساب کتابه موبایل بیسیم راه ارتباطی نبود خبر بدن ..اشتباه تااین حد... ملت توقطار خاکسترشدن
  • بی نام A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    واقعا متاسفم خدا رحمتشون کنه