دولت تدبیر و امید دستاوردهای تاریخی داشته است/شاهد حملات بی‌ سابقه‌ ای به دولت هستیم

استاندار هرمزگان گفت: علی‌رغم تلاش‌های فراوان دولت تدبیر و امید، شاهد حملات بی‌سابقه‌ ای به دولت هستیم در حالی که این دولت تاکنون دستاوردهای تاریخی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، جاسم جادری در نهمین نشست شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان هرمزگان‌ با بیان اینکه موفقیت‌های حاصله در استان نتیجه کار و مشارکت جمعی دستگاه‌های اجرایی هرمزگان بوده است،‌ اظهار داشت: در ستاد سرشماری و اقتصاد مقاومتی به استناد گزارش ها رتبه‌های پنجم و یکم کشور را در اختیار داریم و در حوزه وصول درآمد نیز هرمزگان عملکرد خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه هرمزگان سالانه به اندازه هشت استان کشور درآمد وصول و به حساب خزانه واریز می کند، ادامه داد: با توجه به تحقق تعهدات آنگونه که باید این استان در برگشت اعتبارات خوب دیده نمی‌شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه مدیران استان باید عملکرد خود را اطلاع رسانی و از آن دفاع ‌کنند، بیان داشت: کارهای بزرگی در هرمزگان در دست اقدام است و یا اجرایی شده که جا دارد از این موفقیت‌ها که دستاوردهای نظام محسوب می شود، اطلاع‌ رسانی لازم صورت گیرد.

جادری تصریح کرد: علی‌رغم تلاش‌های فراوان دولت تدبیر و امید، شاهد حملات بی‌سابقه‌ ای به دولت هستیم در حالی که این دولت تاکنون دستاوردهای تاریخی داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف با دست خالی و با تکیه بر بخش خصوصی و فراهم سازی راه برای فعالیت آنها کارهای زیادی در استان هرمزگان انجام شده است، عنوان کرد: زیرساخت‌های عمرانی جدیدی در سه سال گذشته در استان و سایر نقاط کشور اجرایی و به بهره‌برداری رسیده که نیازمند اطلاع ‌رسانی به جامعه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =