۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

مهر نوشت: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر روز چهارشنبه خبر داد.

احد وظیفه اظهارداشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، در روز سه شنبه در مناطق جنوبی و شرقی کشور آسمانی نیمه ابری پیش بینی می شود که به تدریج از میزان ابرناکی در این مناطق کم می شود.

وی با اعلام اینکه در سایر نقاط کشور در ۲ روز آینده جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت که در شهرهای صنعتی با افزایش غلظت آلاینده های جوی مواجه خواهیم بود.

به گفته مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، از اواخر روز چهارشنبه سامانه بارشی از سمت مرزهای غربی وارد کشور خواهد شد.

وی افزود: این سامانه در روز پنج شنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش هایی از مرکز، دامنه های البرز غربی و مرکزی و سواحل غربی و مرکزی خزر سبب رگبار، باران و وزش باد خواهد شد.

وظیفه ادامه داد: این سامانه در مناطق جنوبی همراه با رعد و برق و در نقاط سردسیر و کوهستانی سبب بارش برف خواهد شد. همچنین، در روز جمعه علاوه بر این نواحی، در بخش هایی از دامنه البرز شرقی و شمال شرق نیز این شرایط رخ خواهد داد.

وی با اعلام اینکه آسمان تهران برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود، افزود: برای روز پنج شنبه نیز به تدریج شاهد افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در پاره ای از نقاط خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، بیشینه و کمینه دمای تهران برای روز چهارشنبه را ۱۲ و یک درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: این وضعیت برای روز پنج شنبه ۱۰ و ۳ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =