مدیرعامل سابق راه‌آهن به عذرخواهی نفر به نفر مصدومان قطار تبریز ـ مشهد رفت

علاوه بر وزرای بهداشت و راه و ترابری، مدیر عامل سابق راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز با حضور در تبریز، به دیدار مصدومان حادثه ی قطار تبریز-مشهد رفت و نفر به نفر از آنان عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حضور بی سر و صدای "محسن پورسیدآقایی" که در رخدادی کمتر دیده شده در ایران، بخاطر وقوع حادثه ی تلخ قطار تبریز-مشهد از سمت خود استعفا کرده است، بازتاب زیادی در محافل خبری تبریز داشت.

به گفته عکاسان حاضر در هیئتی که همراه وزرای راه و بهداشت و استاندار آذربایجان شرقی به عیادت مصدومان حادثه رفته بودند، محسن پورسیدآقایی بعد از آنکه عیادت دسته‌جمعی در کنار وزرا و معاونین تمام می‌شد، به تنهایی سراغ مصدومان می‌رفت و در کنار آنها می‌ایستاد و به آرامی صحبت می‌کرد.

به گفته شاهدان، مدیرعامل مستعفی راه آهن از تک تک مصدومان حادثه عذرخواهی می‌کرد و مستقیماً به مصدومان می‌گفت که ما هم در غم شما شریک هستیم و هیچ یک از پرسنل راه‌آهن راضی به دیدن غم و غصه و ناراحتی کسی نمی‌شوند. مصدومان نیز در مقابل با آرامش و مهربانی با او صحبت می‌کردند.

در ادامه عیادت‌ها که تمام شد، سریع به محل برگزاری مراسم بزرگداشت جان باختگان حرکت کردیم، مراسم از آنچه که تصور می‌شد باشکوه‌تر بود، خیابان مقابل مسجد طوبی ترافیک سنگینی حاکم  و مقابل مسجد نیز ازدحام جمعیت بود، به طوری که وزرا نزدیکی‌ها مسجد از خودرو پیاده شدن تا به مسجد بروند، مراسمی که مردم مهربان استان به خاطر زوار امام رضا و عشق و علاقه‌ای که به آن امام رئوف دارند آمده بودند تا مراسمی باشکوه برای شان برگزار کنند و آنگونه هم شد.

حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم تشییع نیز بازتاب زیادی در رسانه های آذربایجان شرقی داشت، چراکه باوجود مسائل  پیش آمده، در مراسم شرکت کرده و در بین مردم حضور یافت تا از مردم آذربایجان عذرخواهی کند.

به گفته نزدیکان وزیر راه، آقای آخوندی از این حادثه به شدت ناراحت شده و برای همین خودش برخلاف تمام مسائل پیش آمده بعد از آن مصاحبه، به تبریز آمد تا از خانواده جان‌باختگان عذرخواهی کند.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    12 0
    شیر مادرش حلالش. این انسان خداترس است.