نکوداشت دو هنرمند پیشکسوت در جشنواره فیلم پرواز

اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز همراه با نکوداشت پرویز پورحسینی و اصغر شاهوردی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز همراه با نکوداشت پرویز پورحسینی و اصغر شاهوردی شنبه 13 آذر ساعت 18 در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

مجید مصاحبی مدیر برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز با اعلام این خبر گفت: «دومین دوره جشنواره فیلم پرواز از روز پنجشنبه 11 آذر در محل خانه هنرمندان ایران آغاز به کار کرده است و روز شنبه 13 آذر با اعلام برگزیدگان این دوره و نکوداشت پرویز پورحسینی و اصغر شاهوردی به کار خود پایان می‌دهد.»

وی علیرضا شجاع نوری, کتایون ریاحی, محمدرضا فروتن, ستاره اسکندری و دکتر سید عماد حسینی را به عنوان داوران این دوره از جشنواره معرفی کرد.

به گفته مجید مصاحبی، جشنواره فیلم پرواز ویژه مسائل معلولین و معلولیت بوده و اعضای هیئت داوران همزمان با در نظر گرفتن ملاحضات هنری و فنی و با شناخت دقیق از دغدغه‌های این قشر از جامعه، نسبت به انتخاب آثار برگزیده اقدام نموده‌اند.

علاقه مندان برای حضور در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم پرواز می‌توانند شنبه 13 آذر از ساعت 18 به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه فرمایند.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =