۰ نفر
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان با آمدن فصل زمستان به طور قطع شاهد بارش برف در شهر اصفهان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بنا بر اعلام  اداره کل هواشناسی استان اصفهان از اواسط هفته جاری شاهد سیستم بارش‌زای دیگری  در استان  اصفهانخواهیم بود که بسیار ضعیف‌تر از اوایل هفته است اما سرمای آن شدیدتر است.

در اوایل این هفته نیز سیستم بارشی داریم اما سرما به همراه نداردو اما در صورتی که هوا سردتر شود و جو ناپایداری نداشته باشیم شاهد آلودگی هوا خواهیم بود.

تاکنون میزان بارش‌های آذرماه طبق پیش‌بینی‌ها انجام گرفته است و بنا بر پیش‌بینی دما کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۴ درجه کاهش خواهد داشت.

امروز و فردا هوای اصفهان صاف تا قسمتی ابری و مه صبحگاهی، گاهی وزش باد همراه است و بارش‌های بسیاری خوبی را طی چند روز اخیر در سرچشمه‌های کوهرنگ و فریدونشهر و غرب اصفهان داشتیم که این سیستم بارشی را به طور متناوب داریم.

 تحلیل نقشه ‌های هواشناسی بیانگر عبور سامانه ناپایدار از استان است بر این اساس امروز شاهدابرناکی وبارندگی و ریزش برف در ارتفاعات در بیشتر مناطق استان و گاهی نیز وزش باد شدید که در بعضی مناطق منجر به طوفان در بیشتر مناطق خواهد شد همچنین مه آلودگی سطح راهها خواهیم داشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =