عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید وضعیت کاندیداها حتی یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری مشخص نیست چه برسد به الان که هنوز چندماهی باقیمانده است.

حجت الاسلام رضا اکرمی نماینده ادوار مجلس وقتی متوجه می شود موضوع مصاحبه در مورد انتخابات اردیبهشت سال 96 است، با کنایه به خبرنگار خبرآنلاین می‌گوید: الان که نه ثبت نامی است و نه کاندیدایی، به قول آقای ناطق فعلا که نه به بار است و نه به دار.

از او در مورد مدل انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری که می پرسیم، می گوید: الان انتخابات در کشور ما موج است ، (با خنده) از یک ماه قبل هم معلوم نیست چه برسد چند ماه قبل. نه آقا فعلا خبری نیست. فعلا که داماتو همه را به قلقلک انداخته است.

 مکثی کوتاه می کند و سیاست را در وضعیت فعلی شناور می خواند، مصداقش هم می شود اوباما. لحنش بوی جدیت به خود می گیرد و اشاره به سخنان علی لاریجانی در صحن مجلس می کند و می گوید: همانطور که آقای لاریجانی گفت آیا در مجلس سنا یا نمایندگان که پنجاه درصد از آن را دموکرات ها تشکیل میدهند یک نفر هم نبود که بگوید ما پریروز، برجام را امضا کردیم، لااقل حرمت ما را نگه دارید. آهی می کشد و می گوید واقعا پدر این سیاست بسوزد. یک نفر از من پرسید آیا این اقدام آمریکا نقض برجام نیست؟ (صدایش بلند تر می شود) گفتم آقا این نقض اخلاق است! نقض انصاف است! نقض عهد است.

از او در مورد برنامه جامعه روحانیت برای مدل انتخاب کاندیدا می پرسم که می گوید: بنده عضو آنجا هستم و الان تنها به مقدمات و موخرات و چگونگی آن دارند می پردازند. متاسفانه دیگر کلام ما در جامعه نفوذی ندارد، هنگامی که آقای ناطق نمی آید، آقای هاشمی نمی آید، ما هم ظرفیت هایمان محدود است.

از اکرمی در مورد رایزنی با جامعه مدرسین برای انتخاب مدل مشترک می پرسیم که، نفی می کند. او حتی احتمال اجماع بین این دو تشکل روحانی را هم رد می کند.

29211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =