۰ نفر
۱۸ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۸

طبق نتایج یک پژوهش تازه، 64 درصد دانش‌آموزان ایرانی دچار ناهنجاری‌های اسکلتی و قامتی هستند و از این مشکل رنج می‌برند

مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی که با خبرنگار مهر داشت با اعلام این خبر گفت: ناهنجاری‌های قامتی در میان دانش‌آموزان دختر بیش از پسران است به طوری که دختران 74 درصد دانش‌آموزان مبتلا به ناهنجاری قامتی و اسکلتی را تشکیل می‌دهند که علت آن تحرک کم آنها نسبت به پسران است.

البته بنا به گفته غلامرضا کمانه در این پژوهش مدارس شهر تهران مورد بررسی قرار نگرفته‌اند.

39

ماموران پلیس 10 هزار و 800 راننده را که مظنون به اعتیاد بودند مورد تست اعتیاد قرار دادند که 39 درصد این تست‌ها مثبت بوده است.

به گزارش شبکه ایران، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به وقوع 22 هزار و 958 فقره تصادف در ایام نوروز گفت: در نوروز امسال، 729 تن در صحنه تصادفات جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است.

وی تعداد مجروحان تصادفات نوروزی امسال را 17 هزار و 700 تن عنوان کرد و از کاهش 5/15 درصدی مجروحان نسبت به نوروز 87 خبر داد.

50

رئیس بیستمین کنگره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با هشدار نسبت به این که 50 درصد افراد دیابتی از بیماری خطرناک خود بی‌اطلاعند، بر ضرورت پیشگیری از بیماری‌های خطرناک پیش از بروز عوارض و پیشرفت بیماری‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج خسرونیا با اعلام این خبر افزود: افراد بی‌اطلاع از دیابت زمانی به پزشک مراجعه می‌کنند که دچار اختلال دید، نارسایی کلیه‌ها و بیماری‌های عصبی می‌شوند.

2011

پیشنهاد مدون ایران برای نامزدی تهران به عنوان پایتخت جهانی کتاب در سال 2011 در نخستین روزهای سال 88 به یونسکو ارسال شد.

مهر گزارش داده با توجه به این که پیشنهاد انتخاب کلانشهرهای دنیا برای انتخاب به عنوان پایتخت جهانی کتاب در هر سال باید به امضای شهردار آن شهر برسد، پیشنهاد نامزدی تهران نیز توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  به امضای محمد باقر قالیباف رسید و به یونسکو ارسال شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 6092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =