۰ نفر
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

ایرنا نوشت: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می گوید، اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به اقتصاد دانش بنیان، منجر به توسعه کارآفرینی و رونق کسب و کار در کشور می شود.

رحیم زارع روز سه شنبه در شورای سیاستگذاری برگزاری همایش چشم انداز کارآفرینی و کسب و کار در افق 1404، با تاکید بر اینکه کارآفرینی و ایجاد اشتغال یکی از اولویت های اصلی کشور است، افزود: باید با در نظر گرفتن مشوق هایی برای کارآفرینان و ارایه تسهیلات با شرایط آسان به رونق کسب و کار و افزایش اشتغال در کشور کمک شود.

رییس کمیته اقتصاد مقاومتی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار در مجلس گفت: اگر این قانون به صورت صحیح در کشور اجرایی شود و در این زمینه هماهنگی ها بین دستگاه های مختلف وجود داشته باشد، می توان شرایط رونق کسب و کار و کارآفرینی را در کشور تقویت کرد.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بدون شک اشتغالزایی پایدار می تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه را حل و کسب و کار را در کشور رونق دهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی بیکاری است و امیدواریم با همدلی بین مسوولان و بخش خصوصی و مهیا کردن حضور و سرمایه گذاری کارآفرینان در کشور شاهد بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان در کشور باشیم.

همایش چشم انداز کارآفرینی و کسب و کار در افق 1404 دی ماه امسال با حضور فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

39223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =