۰ نفر
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۹

«خبرجنوب» نوشت: مرد متاهلی که با همسر دومش اختلاف شدید داشت، در جنایتی هولناک خون بپا کرد.

نیمه شب دوشنبه خونین ماموران پلیس آگاهی شیراز از وقوع یک مورد جنایت در این شهرستان باخبر شدند.
ماموران پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله به محل جنایت عزیمت کرده و جسد زنی جوان را در حالی که غرق در خون روی زمین افتاده بود مشاهده کردند.
ماجرا از اين قرار بود كه از سال ها قبل وی با مردی ازدواج کرده و همسر دوم وی شده بود اما پس از مدتی باهم اختلاف پیدا کرده بودند از این رو در جنایتی هولناک خون به پا شد.
نیمه شب دوشنبه بود كه اهالي یکی از خیابان های شیراز از خانه يكي از همسايهها صداي داد و بیداد شنيدند.
دقایقی بعد صداها قطع شد و همه جا را سکوت گرفت. تا اینکه پس از دقایقی صدای گریه و زاری پسر 9 ساله ای به گوش رسید با این سر و صداها آنها وحشتزده خودشان را به آنجا رساندند.
وقتي اهالي محل وارد آن منزل شدند جسد غرق در خون زنی جواني را ديدند كه داخل حياط خانه همسايه افتاده بود. كنار جسد يك چاقو ديده ميشد و كمي آن طرفتر پيكر مردی که خود را حلق آویز کرده بود مشاهده مي شد. کودک 9 ساله ناله و شيون ميكرد و شاهدان با ديدن اين صحنه هولناك با پليس و اورژانس تماس گرفتند.
با حضور مأموران و اورژانس در محل مشخص شد مرد جوان پس از حمله مرگبار به همسرش دست بهخودكشي زده كه اورژانس پس از معاينه وي مرگش را تأييد كرد.
ماجرا چه بود؟
هنوز مشخص نبود كه چرا مرد چاقو به دست، دست به جنایت زده و پس از آن خودكشي كرده است.
كارآگاهان سرگرم تحقيق شدند و در پرس و جو از خانواده این زن جوان كه بهشدت از حادثه پيشآمده شوكه شده بود حقيقت ماجرا را كشف كردند.
آنچه مسلم بود، عامل قتل همسر قربانی بود که از سالیان قبل عاشق او شده بود و با وجود داشتن همسر با او ازدواج كرده بود.
اما از مدتی قبل با یکدگیر اختلاف پیدا کرده بودند و همين باعث شد كه مرد جوان از همسر دومش كينه به دل بگيرد. طبق اطلاعات بهدست آمده، شب حادثه زن جوان در خانه اش بود كه با همسرش درگیر شد. او درحاليكه چاقویی در دست داشت به سمت وی حمله ور شده و او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند. اين مرد پس از آن خودش را حلق آویز می کند و به زندگي خود پايان مي دهد.
به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی شیراز، جسد این دو نفر به پزشکی قانونی انتقال یافت.
در ادامه پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز و فاش شد که مرد جوان با همسرش اختلاف شدید داشته و زمان جنایت پس از درگیری با او با چاقو همسرش را به قتل رسانده و پس از اطمینان از قتل او به زندگی خودش نیز پایان داده است.
این پرونده هم اکنون برای بررسی زوایای پنهان جنایت در دست بررسی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =