رییس اداره نظارت بر طرح های شرکت آب و فاضلاب روستایی از آبرسانی به ۱۸۴ روستای لرستان تا تیر ماه سال آینده خبر داد

به گزارش خبرانلاین لرستان،مجتبی دالوند در این خصوص گفت: شرکت آب و فاضلاب روستائی لرستان در راستای تعهدات اجرایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی تعداد ۴۸ پروژه در قالب ۲۹ مجتمع و ۱۹ تک روستایی را در سال جاری در دستور کار قرار داده که تا پایان تیرماه سال آینده تعداد ۱۸۴ روستا با جمعیتی حدود۸۶ هزار و ۸۱۱ نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد .
وی تصریح کرد: یکی از این پروژه ها فاز دوم مجتمع شمال بروجرد (دهگاه) بوده که در این مجتمع تعداد هفت روستا و جمعیت یک هزار و ۲۳۰ نفر از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.
وی اضافه کرد: برای آبرسانی به فاز دوم این مجتمع عملیات اجرایی پروژه شامل ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر لوله گذاری، شش باب مخزن معادل ۵۲۰ متر مکعب، حوضچه شیر آلات ۱۸ باب، احداث ایستگاه پمپاژ و محوطه سازی و نصب کانکس ، تجهیز و راه اندازی سیستم پمپاژچهار حلقه در سال جاری شروع شده است.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی این پروژه اظهار داشت: در راستای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ريال مصوب شده که بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا یک ماه آینده عملیات اجرایی پروژه به اتمام خواهد رسید.
وی اظهار امیدواری کرد تا مردم این روستاها با نصب کنتور و خرید اشتراک و مدیریت مصرف با شرکت آبفار همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

 

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =