رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از راه اندازی اپلیکیشن ثبت گزارش ها و شکایات مردمی گفت: سامانه 135 در سازمان تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز،"علیرضا جمشیدی"صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار البرز گفت: با فعال شدن این سامانه نیاز به مراجعه مستقیم مردم وجود ندارد و طرح شکایات مردمی به صورت الکترونیکی پیگیری می شود.
وی با اشاره به توسعه نیروی انسانی در این سازمان افزود: به منظور توسعه خدمات بازرسی ورسیدگی به شکایات مردمی،جذب 20 رئیس شعبه ظرف مدت 2 ماه انجام خواهد شد.
جمشیدی با بیان اینکه باید بین جرم و تخلف تفکیک قائل شد،گفت: دولت نمی‌تواند منتظر بماند که پرونده‌ای تشکیل شود و برای رسیدگی در قوه قضاییه چند سال منتظر بماند،با این رویکرد سازمان تعزیرات حکومتی در این امور با سرعت بیشتری خدمات را ارائه خواهد داد.
وی با بیان اینکه سازمان مقتدری به مثابه شعبه قضایی در تعزیرات حکومتی پیش بینی شده است،افزود: رویکرد اصلی این سازمان آن است که رسیدگی ها بمنظور تسهیل در امور مردم در بسته ای الکترونیکی پیگیری و اجرایی شود.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =