مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دو ماهه اخیر بیش از 1000 انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان شناسایی و جمع اوری شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،سیدعلی لدنی‌نزاد صبح امروز در جمع معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارکنان آبفای استان در برخورد با تخلفات آب و فاضلاب و دستکاری تاسیسات اظهار کرد: همراهی دستگاه قضایی در این زمینه بسیار اثرگذار بوده است.

لدنی نژاد با بیان اینکه از این تعداد 500 مورد مربوط به متخلفان فاقد امتیاز آب بودند، بیان کرد: 394 مورد از این تخلفات مربوط به خانوارهای فاقد امتیاز فاضلاب بوده است.

وی یادآور شد: 110 مورد از این تعداد انشعاب غیرمجاز شناسایی شده نیز مربوط به تخلف دستکاری در کنتور و نصب انشعاب غیرمجاز آب است.

لدنی نژاد با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب استان عزم خود را برای کشف و جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان جزم کرده است، تصریح کرد: در کنار این اقدامات قاطع قانونی سعی شده است از شیوه‌های مختلف فرهنگی در جلوگیری از پدیده شوم انشعاب‌های غیرمجاز بکار گرفته شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حاشیه‌سازی‌ها و توسل به برخی مسائل غیرقانونی خللی در عزم شرکت آب و فاضلاب در زمینه جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز وارد نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: وجود انشعاب‌های غیرمجاز باعث بروز خسارت‌های فراوان به شرکت و اخلال در خدمات‌رسانی به شهروندان قانون‌مدار می شود به همین دلیل باید با متخلفان برخود قاطع شود.

لدنی نژاد با تقدیر از مساعدت و همکاری جدی دادگستری استان و تسریع رسیدگی به پرونده‌های متخلفان انشعاب غیرمجاز عنوان کرد: طی دو ماه اخیر بیش از 140 پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.
وی همچنین با تقدیراز رسانه‌های محلی و صدا سیمای استان در برخورد با انشعابات غیرمجاز عنوان کرد: حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان در فرهنگ‌سازی و مبارزه با این پدیده شوم طی دو سال اخیر پشتوانه‌ای محکم برای آب و فاضلاب استان بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 610026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =