انشعاب گاز مدرسه امام حسن مجتبی(ع) در روستای قاسم‌آبادِ در پیشوا که در روزهای گذشته به دلیل خاموش بودن سیستم گرمایشی در رسانه‌ها خبرساز شده بود، با پی‌گیری و کمک بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پس از سه ماه وصل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی پخش گزارشی از مدرسه قاسم‌آباد پیشوا در بخش‌های مختلف خبری تلویزیون و همچنین انتشار این خبر در رسانه‌های مکتوب و مجازی که دانش‌آموزان مدرسه مورد نظر، به دلیل خاموش بودن سیستم گرمایشی با پتو سر کلاس درس حاضر می‌شوند، با پی‌گیری و حضور نماینده بنیاد برکت در محل مدرسه و تامین مالی برای حل مشکل مورد نظر، انشعاب گاز این مدرسه پس از سه ماه بالاخره وصل و رادیاتورهای کلاس‌های درس آن گرم شد.
این در حالی است که در سه ماه گذشته و با فرارسیدن سرمای زودرس در کشور، این مدرسه بارها به دلیل برودت هوا و سرماخوردگی مکرر دانش‌آموزان تعطیل شده بود و اولیا مجبور بودند فرزندانشان را با لباس‌های بسیار زیاد و پتو به کلاس درس بفرستند.
به گفته مسئولان مدرسه، عدم وصل انشعاب گاز مدرسه در هفته‌های گذشته به دلیل برخی مشکلات و هزینه مورد نیاز برای راه‌اندازی سیستم گرمایشی آن حدود 10 میلیون تومان بوده که با کمک بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) روز گذشته تامین شده است.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 610123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =