علی پاکیزه‌جم مربی تیم ملی وزنه‌برداری به دلایل مختلف اردوی تیم ملی را ترک کرد.

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری که هم‌اکنون در شهر قزوین دایر است، در حالی به کار خود ادامه می‌دهد که علی پاکیزه‌جم به عنوان یکی از دو مربی حاضر در اردوی تیم ملی چند روز است که به تهران آمده و در تمرینات حاضر نیست.

پاکیزه‌جم به چند دلیل از اردوی تیم ملی قهر کرده و حاضر نیست دوباره به اردو باز گردد. یکی از افراد نزدیک به فدراسیون وزنه‌برداری در این باره می گوید«گویا وزنه‌برداران همکاری لازم را در اردو با پاکیزه‌جم نداشتند و او نیز با وجود این شرایط چندان رضایتی به ادامه کار ندارد.

همچنین یکی از علت‌های دیگر می‌تواند خط خوردن سه وزنه‌بردار باسابقه از جمع اردونشینان وزنه‌برداری باشد که گویا پاکیزه‌جم با خط خوردن آن‌ها چندان رضایت نداشته است.»

حسین رضازاده سرپرست ریاست و داراب ریاحی سرپرست نایب‌رییسی که روز گذشته به قزوین رفته بودند می‌خواستند پاکیزه‌جم را دوباره به اردوی تیم ملی باز گردانند که این امر با مخالفت پاکیزه جم مواجه شده است.
برخی منابع آگاه از احتمال بازگشت کورش باقری به عنوان مربی به اردوی تیم‌های ملی خبر داده‌اند.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که یکی از اعضای تیم وزنه‌برداری که هم‌اکنون در اردوی آمادگی قزوین به سر می‌برد، می گوید««آقای پاکیزه‌جم از ابتدای هفته گذشته اردوی تیم ملی را به حالت قهر ترک کرده و هنوز به اردو بازنگشته است.» این وزنه‌بردار به علت احتمال بروز مشکلات آتی خواست که نامش فاش نشود.

اما علی پاکیزه‌جم که این برای دومین بار است در سال‌های اخیر به عنوان مربی در تیم ملی وزنه‌برداری گمارده می‌شود در این رابطه می گوید«: «من دنبال حاشیه نیستم، با رضازاده هماهنگ کرده‌ام.»
وی در پاسخ به این سوال که شما مرخصی گرفته‌اید؟ گفت: بله، مرخصی گرفته‌ام.

پاکیزه‌جم هم‌اکنون در حالی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حضور ندارد که بیش از 10 وزنه‌بردار در اردوی آمادگی قزوین تمرین‌های خود را ادامه می‌دهند و تنها یک مربی که آن هم جورج زالای است تمرینات وزنه‌برداران را زیر نظر دارد و پاکیزه‌جم حدود 10 روز است که در اردو حضور ندارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 61102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =